۱۷۰ برنامه فرهنگی، هنری برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان انزلی برنامه ریزی شده است

به گزارش ندای گیلان فرماندار شهرستان انزلی در جمع خبرنگاران، از افتتاح ۱۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه ها برای ۳۰۰ نفر شغل ایجاد می شود

عبدالصمد صفرنژاد در مورد پروژه های شهرستان انزلی در دهه فجر امسال اظهار کرد: ۱۳۷ پروژه در دهه مبارک فجر به افتتاح می رسد که ۱۳۲ این پروژه ها عمرانی و پنج طرح نیز در حوزه اقتصادی است.

وی افزود: برای اتمام این پروژه ها در بخش عمرانی ۲۳۰ ميليارد ریال و برای طرح های اقتصادی ۱۳۵ میلیارد ریال هزينه شده است که امکان اشتغال زایی برای ۳۰۰ نفر را فراهم می کند.

فرماندار انزلی ادامه داد: با توجه به وضعيت نامطلوب اعتبارهای امسال و خزانه دولت، وضعیت اعتباری پروژه های بندرانزلی مطلوب بوده است.

صفرنژاد درباره سایر برنامه های شهرستان انزلی در گرامیداشت دهه فجر گفت: ۱۷۰ برنامه فرهنگی ، هنری برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان انزلی برنامه ریزی شده است که از جمله آن ها دیدار با امام جمعه شهرستان، نواخته شدن زنگ انقلاب، رژه موتورسواران، ديدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری يادواره ۴١١ شهيد شهرستان و جشنواره های بومی و محلی است.