مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از راه اندازی بخش ویژه نمایش سلاح‌های دوره باستان در موزه رشت به مناسبت روز ارتش خبر داد.
به گزارش ندای گیلان از رشت، ولی جهانی با اشاره به اهمیت و جایگاه موزه‌ها، اظهار کرد: ترغیب و تشویق مردم به بازدید از موزه‌ها و نهادینه شدن فرهنگ موزه گردی بسیار اهمیت دارد.

وی از نمایش سلاح‌های دوره باستان در موزه رشت خبر داد و افزود: راه اندازی بخش ویژه نمایش سلاح‌های دوران باستان در موزه رشت به مناسب گرامیداشت روز ارتش رقم خورد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به روز جهانی محوطه‌ها و بناهای تاریخی، اضافه کرد: به مناسب گرامیداشت این روز بزرگ نمایشگاه جنگ افزارهای دوره باستان در موزه رشت به بهره برداری رسید.

جهانی ادامه داد: در این نمایشگاه انواع سلاح‌ها و ابزار آلات جنگی از جنس چوب، سنگ و فلز که از دوره‌های مختلف سنگ، مفرغ، آهن، تاریخی، اسلامی و معاصر بوده به معرض نمایش در آمده است.

وی با اشاره به گاه‌شمار برپایی نمایشگاه ادوات و سلاح‌های جنگی در موزه رشت، افزود: درب این نمایشگاه به مدت یک هفته هر روز از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۴ بر روی بازدیدکنندگان و علاقمندان باز است.