جزئیات برنامه‌های رئیس جمهور,وزارا و نمایندگان رییس جمهور در پانزدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به گیلان اعلام شد

جزئیات برنامه‌های رئیس جمهور,وزارا و نمایندگان رییس جمهور در پانزدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به گیلان اعلام شد.

به گزارش ندای گیلان به نقل از دیار میر ،صبح امروز استقبال رسمی از رئیس جمهور در فرودگاه رشت با حضور مسئولان  انجام و  پس از آن دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم استان گیلان در ورزشگاه عضدی انجام می‌شود.

رئیس جمهور در عصر نخستین روز از سفر خود به گیلان با علما، ایثارگران و نخبگان استان گیلان دیدار می‌کنند و سپس در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری استان حضور می‌یابند.

بازدید از منطقه آزاد انزلی و اسکله این منطقه و پس از آن حضور در جلسه شورای اداری استان از برنامه های دکتر حسن روحانی در دومین روز از سفر استانی به گیلان خواهد بود.

پایان بخش سفر دو روزه رئیس جمهور به گیلان نیز نشست خبری با رسانه‌های استان گیلان است.

برنامه ی دیگر اعضای کاروان در شهرستان های استان

بر اساس برنامه اعلامی سید محود علوی وزیر اطلاعات در شهرستان‌های شفت و فومن ،عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در شهرستان لنگرود، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در شهرستان‌های تالش و رضوانشهر، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در شهرستان آستانه‌اشرفیه, علی جنتی وزیر ارشاد در شهرستان صومعه‌سرا، محمد گودرزی وزیر ورزش و جوانان در شهرستان ماسال , واعظی وزیر ارتباطات در شهرستان رودبار و حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری در شهرستان بندرانزلی حضور می‌یابند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل ،علی یونسی دستیار ارشد رئیس جمهور در امور اقلیت ها در شهرستان آستارا ، سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی در شهرستان‌های رودسر و املش حضور می‌یابند.