شهردار رشت با بیان اینکه شهر رشت ۲سال در حالت ایستایی بود گفت: از این به بعد شهرداری در ۲شیفت و۲۴ ساعته کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،ناصر حاج محمدی شهردار جدید  رشت در مراسم معارفه خود که در سالن اجتماعات نیروی انتظامی گیلان برگزار شد(خبر مشروح مراسم) اظهار داشت: شهردار نباید در اتاقش بنشیند و از فردا شهروندان شهردار را در سطح شهر می‌بینند.

وی عنوان کرد:من ۲۰روزدررشت بودم و متوجه شدم که رشت فاقد برنامه چشم‌انداز و آینده‌نگر است ،بنابراین برنامه ام را برپایه آینده شهر تدوین کردم.

مهم ترین اشکال رشت گسیختگی افکار است

شهردار رشت با بیان اینکه خداوند به شهر رشت نعمت های فراوانی داده است و حس می‌کنم نسبت به این شهر کوتاهی شده است افزود: مهمترین اشکالی که در شهر رشت وجود دارد گسیختگی افکار بوده که اطمینان دارم دیگر وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه  شهرداری حدود ۴۰۰۰پرسنل دارد گفت:  شهرداری رشت برای حل مشکلات باید سریع و پر کار باشد .
شهردار جدید رشت اظهار داشت

قول می‌دهم که طبق برنامه و دستور العمل کار شود

حاج محمدی با بیان اینکه قول می‌دهم که طبق برنامه و دستور العمل کار شود گفت:شهرداری مکان سیاسی نیست و متعلق به همه  شهروندان است.

وی با تاکید بر اینکه  داشتن بدهی میلیاردی اصلاً مناسب نیست افزود: تالاب عینک متاسفانه مشکلات آن نصیب مردم شده است و باید کارهایی در این حوزه انجام شود تا باعث رونق گردشگری شود.

از گردشگری فقط زباله سهم رشت می‌شود

شهردار رشت با اذعان به اینکه از گردشگری فقط زباله سهم رشت می‌شود و شیرابه ها به رودخانه های شهر سرازیر می‌شود  خاطرنشان کرد:به استاندار قول می‌دهم که به صحبت هایشان گوش داده و به ان عمل کنم.

شهرداری رشت 2 شیفته و 24 ساعته می شود

وی همچنین تصریح کرد: شهر رشت ۲سال در حالت ایستایی بود و از این به بعد شهرداری در ۲شیفت و۲۴ ساعته کار خواهد کرد.