فرماندار رشت به مدیران شهرستان توصیه کرد: باید در انتخاب و اولویت‌بندی پروژه‌ها دقت کرد زیرا اعتبارات ما محدود است لذا برنامه‌ریزی باید منطبق با اعتبارات محدود در نظر گرفته شود.

به گزارش ندای گیلان، فرماندار رشت به مدیران شهرستان توصیه کرد: باید در انتخاب و اولویت‌بندی پروژه‌ها دقت کرد زیرا اعتبارات ما محدود است لذا برنامه‌ریزی باید منطبق با اعتبارات محدود در نظر گرفته شود.

علی فتح اللهی عصر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسات، برنامه ریزی در راستای رفع نیازهای مردم است، اگر هر سال بخشی از این مشکلات را با مدیریت انتخاب، نظارت و اجرایی کنیم، یقینا بخش اعظمی از موانع حل می‌شود.

فرماندار رشت با تاکید بر اولویت بندی برنامه‌ها، افزود: باید در انتخاب و اولویت‌بندی پروژه‌ها دقت کرد زیرا اعتبارات ما محدود است لذا برنامه‌ریزی باید منطبق با اعتبارات محدود در نظر گرفته شود؛ همچنین انتخاب پیمانکار توانمند و پیگیری مرتب کارها از عوامل موثر در برنامه ریزی‌هاست، در برنامه ریزی‌ها باید به وضعیت آب و هوایی هم توجه کنیم.

وی ادامه داد: طبق ابلاغیه دولت تا پایان سال فقط می‌توانیم اعتبارات پیش بینی شده را جذب کنیم لذا باید تا پایان سال برنامه‌های موجود را به نتیجه برسانیم تا بتوانیم در سال جدید از منابع اعتباری مناسب برخوردار شویم. باید از ظرفیت‌ها و اعتبارات ملی و همچنین نمایندگان مردم در خانه ملت استفاده کنیم، در همین مدت کوتاهی که توفیق خدمت به مردم شهرستان رشت را یافتم شاهد پیگیری نمایندگان این شهرستان در تخصیص اعتبارات لازم بوده‌ام.

فرماندار شهرستان رشت بیان کرد: مدیران شهرستان گزارشی را از کل پروژه‌ها با میزان اعتبارات تخصیصی ارائه کنند، در بحث قیر باید شرایط آب و هوایی را در اجرای پروژه‌ها مدنظر قرار داد.

وی گفت: براساس پیگیری‌های استاندار و اداره کل میراث فرهنگی امروز شهر رشت به عنوان شهر ملی رشتی دوزی مصوب شد.

فتح‌اللهی تصریح کرد: با توجه به اینکه ایام الله دهه فجر را در پیش داریم، جلسه بعدی مدیران پروژه‌هایی که به اتمام رسیده‌اند و قابل افتتاح رسمی است را اعلام کنند.

 

منبع