نقی هدایتی با اشاره به معرفی نفرات برتر رقابت‌های انتخاباتی تیم ملی کشتی نوجوانان آزاد و فرنگی کشور اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور 155 کشتی‌گیر از 18 استان کشور در تهران برگزار شد.

ندای گیلان:نقی هدایتی با اشاره به معرفی نفرات برتر رقابت‌های انتخاباتی تیم ملی کشتی نوجوانان آزاد و فرنگی کشور اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور 155 کشتی‌گیر از 18 استان کشور در تهران برگزار شد.

وی افزود: در رشته فرنگی وزن 69 کیلوگرم نعیم غربتی مقام چهارم رقابت‌های مذکور را به دست آورد و در وزن 76 کیلوگرم سید محمد چوبچیان دوم شد.

رئیس هیئت کشتی گیلان با اشاره به نفرات برتر رشته آزاد کشتی نوجوانان این استان تصریح کرد: در وزن 50 کیلوگرم حسین بکتن مقام ششم رقابت‌های مذکور را به دست آورد.

وی اضافه کرد: در وزن 58 کیلوگرم عارف کاظمی رتبه ششم، در وزن 69 کیلوگرم مجتبی اصغری مقام نخست و در همین وزن الیاس طریقی به رتبه چهارم رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی نوجوانان آزاد دست یافتند.

هدایتی گیلان را دارای کشتی‌گیران زیادی در رشته‌های فرنگی و آزاد عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون کشتی‌گیران زیادی از گیلان در سطح ملی و بین‌المللی معرفی شده‌اند.

وی گیلان را از استان‌های مستعد در ورزش کشتی دانست و خاطرنشان کرد: کشتی از رشته‌های پرطرفدار در بین نوجوانان و جوانان گیلان است.