چلنگر گفت: برانکو مربی حرفه‌ای است و خودش نیز دوست دارد با باشگاه پرسپولیس با توجه به قراردادی که دارد ادامه همکاری دهد.

به گزارش ندای گیلان،رضا چلنگر مترجم برانکو درباره بازگشت سرمربی پرسپولیس به ایران گفت: در تماس تلفنی با برانکو، وی از متن خبر رسانه‌ای کروات تعجب کرده و تاکید کرد، من اصلا نگفتم که حتی اگر پولم را هم باشگاه پرسپولیس پرداخت کند به ایران نمی‌آیم.

وی افزود: برانکو مدعی بوده که باید مطالبات من و همکارانم پرداخت شود و چون با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم مطمئنا کارم را با این تیم ادامه می‌دهم.

چلنگر گفت: برانکو مربی حرفه‌ای است و خودش نیز دوست دارد با باشگاه پرسپولیس با توجه به قراردادی که دارد ادامه همکاری دهد؛ اما در تماس تلفنی که با وی داشتم تاکید کرد در صورت پرداخت کامل مطالبات خود و همکارانش به ایران برمی‌گردد.

وی افزود: مسئولان باشگاه پرسپولیس تلفنی با وی صحبت کرده اند و قول داده اند تا هفته آینده پول سرمربی پرسپولیس و دستیارانش را پرداخت کنند.

نکته‌ای قابل توجه اینکه برانکو دیروز در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها گفته، با وجود اینکه مطالبات من در قراردادی که دارم، تضمین شده، اما وضعیتم برای همکاری با پرسپولیس در ابهام است!