سرمربی سرخپوشان پایتخت با اشاره به اینکه تیمش در یک جنگ واقعی برابر قهرمان قطر به پیروزی رسید، گفت:پرسپولیس ثابت کرد که بهترین تیم فوتبال ایران است.

به گزارش نداي گيلان، «برانکو ایوانکوویچ» پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل لخویا قطر در دوحه و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازیکنانم زحمت زیادی برای رسیدن به موفقیت انجام دادند و باید ابتدا به آنان بابت پیروزی در یک جنگ بزرگ، تبریک بگویم.

وی با تاکید بر اینکه هر دو تیم در این دیدار فرصت های خوبی برای گلزنی داشتند، افزود: پرسپولیس می توانست در دقایق پایانی این دیدار بر تعداد گل های خود اضافه کند.با این حال، مهم این است که در نهایت تیم شایسته به مرحله بعدی صعود کرد.
برانکو با اعلام این مساله که او و بازیکنانش به خوبی از دشواری دیدار با لخویا مطلع بودند، عنوان کرد: لخویا و پرسپولیس در جمع بهترین تیم های آسیا هستند و باید بگویم که نماینده قطر، فوتبال زهردار و خطرناکی را ارائه می کند.
وی افزود: لخویا تیم فوق العاده ای است که در لیگ ستارگان قطر با شایستگی به قهرمانی دست یافت، اما امروز پرسپولیس توان تاکتیکی خود را نشان داد.
سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: با حضور «یوسف العربی» در ترکیب لخویا، این تیم در فاز هجومی قدرتمندتر از همیشه شد و ما با ایمانی که به توان خود داشتم، برنامه های حریف را ناکام گذاشتیم.
وی در مورد روش تدافعی تیمش در این دیدار، گفت: تاکتیک پرسپولیس در این دیدار، پرس روی بازیکنان میانه میدان لخویا برای جلوگیری از طراحی حملات بود تا بتوانیم با توپ گیری از حریف در ضد حملات ایجاد موقعیت کنیم.
برانکو در پایان گفت: رقابت با پرسپولیس برای هیچ حریفی آسان نیست. تیم قدرتمند و خطرناکی هستیم که با پشتوانه یک مجموعه قوی به قهرمانی لیگ ایران رسید و از حالا به فکر تقویت و بازسازی خود برای فصل آینده خواهد بود.
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل لخویا قطر در دوحه به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت تا تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها باشد./ايرنا