فرماندار رشت با اشاره به مشکلات مخابراتی و شبکه تلفن خانگی، گفت: فیبرگذاری در حال انجام است و بخش عمده مشکلات در خصوص قطعی اینترنت در این شهر برطرف می‌شود.

به گزارش ندای گیلان ،علی فتح اللهی شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران و سرگروه‌های آموزشی ناحیه یک رشت به صورت ارتباط تصویری ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا همه فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تحت تأثیر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه فرهنگیان نقش بسیار کلیدی در علم و آموزش همگانی شهروندان دارند، اظهار کرد: نباید کاری کنیم که نفاق اجتماعی ایجاد شود.

فتح الهی با اشاره به اینکه در شورای آموزش و پرورش دستگاه‌ها و افراد در قبال فعالیت‌های آموزش و پرورش مسئول هستند، افزود: آموزش و پرورش یک وزارتخانه بسیار مهم است که با کل افراد جامعه ارتباط چند سویه دارد.

فرماندار رشت با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت افراد متخصص در حوزه آموزش و پرورش، گفت: بسیاری از دانش آموزان با استعداد در حال تحصیل هستند که باید شناسایی و از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ای تدوین شود که از ظرفیت‌های اولیا دانش آموزان استفاده کنیم، اضافه کرد: تولید فکر و ایجاد خلاقیت بین دانش آموزان و فرهنگیان می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

فرماندار رشت با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر جا تهدیدی بوده به فرصت تبدیل شده است، ادامه داد: نتیجه فعالیت‌های فرهنگیان تربیت انسان‌های خلاق و دارای تفکر است.

وی به هوش و ذکاوت پروفسور سمیعی اشاره کرد و افزود: پروفسور سمیعی در سایه همین تحصیلات و پرورش به این جایگاه رسیده که دنیا به ویژه ایرانیان به این شخصیت علمی افتخار می‌کنند.

فرماندار رشت با بیان اینکه معلمان محور دانایی و فرهنگ هستند و همواره به عنوان پیشرو برای مردم فعالیت می‌کردند، اضافه کرد: باور به تفکرات ارزشی مسیر موفقیت را هموار می‌کند.

فتح الهی با اشاره به اینکه طرح غربالگری شهید سلیمانی در گیلان بسیار اثر گذار بوده است، تصریح کرد: شهید سلیمانی در کنارمان نیست اما اثراتی که این شهید از خود به یادگار گذاشته است همواره در زندگی همه ما مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه در بحث‌های اعتباری همواره تلاش کرده ایم با استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش بهترین تصمیمات گرفته شود، یادآور شد: با خرد جمعی می‌توانیم بهترین تصمیمات و عملکرد را داشته باشیم.

فتح الهی با اشاره به مشکلات مخابراتی و شبکه تلفن خانگی، گفت: فیبرگذاری در حال انجام است و بخش عمده مشکلات در خصوص قطعی اینترنت در این شهر برطرف می‌شود.