سید عیسی مهدوی، فرماندار تالش در جلسه مدیریت پسماند اظهار داشت: با مشارکت شهرداری‌های غرب گیلان پروژه پسماند راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ندای گیلان،جلسه مدیریت پسماند غرب گیلان به ریاست فرماندار تالش و با حضور فرماندار ماسال، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرکل پسماند استان گیلان و بخشداران و جمعی از ادارات مرتبط در فرمانداری تالش برگزار شد.

سید عیسی مهدوی، فرماندار تالش در این جلسه گفت: از اواخر شورا دوره گذشته این پروژه آماده بکار گردید و قراردادها نیز منعقد گردید و این پروژه با ۲۰۰متر مساحت ساختمان تحویل سرمایه گذار داده شده سوله آماده بوده چون این ۲۰۰متر در محدوده محافظت شده محیط زیست بود ارزیابی ملی گردید و پروژه تا این مرحله رسیده است.

وی ادامه داد: از جمله مشکلات در سر راه پروژه پسماند تعهدات کارفرما به شهرداری بود که انجام نشده است.

نماینده عالی دولت در تالش با اشاره به انجام مراحل اولیه پروژه، اظهار امیدواری کرد که با مشارکت و همکاری شهرداری‌ها و فرماندارن و بخشداریهای غرب گیلان این پروژه به سرانجام برسد.

مهدوی یکی از راهکارها برای حل معضل عقب ماندگی این‌ پروژه را واگذاری اجرای طرح به شهرداری به صورت مشارکتی نام برده و راهکار دیگر را واگذاری پروژه از شهرداری به شرکت مشارکتی برشمرد.

فرماندار تالش در انتها پیگیری‌های مدیرکل پسماند استان گیلان و مدیرکل امور شهری و شوراها برای اجرای پروژه پسماند غرب گیلان را خواستار شد.