استاندار گیلان گفت:باید در سریع‌ترین زمان ممکن با بسیج امکانات و هدایت به مناطق سیل زده، شرایط زندگی مردم را به روال عادی برگردانیم.

به گزارش ندای گیلان، ارسلان زارع در دیدار مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به اینکه بخشی از جامعه هدف مجموعه بزرگ این وزارتخانه از اقشار آسیب پذیر هستند، اظهار داشت: به سبب ظرفیت های موجود در مجموعه ها و شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امکان کمک به سیل زدگان وجود دارد.

وی به بازدید عصر دیروز  خود از مناطق سیل زده تالش اشاره و خاطرنشان کرد: باید در سریع‌ترین زمان ممکن با بسیج امکانات و هدایت به مناطق سیل زده، شرایط زندگی مردم را به روال عادی برگردانیم.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: اسکان خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل و تامین ارزاق عمومی و اقلام ضروری، در اولویت است.

در این دیدار مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به تاکید دکتر شریعتمداری برای سفر به گیلان و ارائه هر کمک و خدمتی با نظر استاندار در مناطق سیل زده تالش اشاره و بیان کرد: آماده شناسایی نیازمندی ها و ارائه اقلام ضروری و ارزاق عمومی هستیم.

کریم یاوری افزود: از تمامی ظرفیت های موجود در مجموعه دستگاه ها و شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک به شرایط موجود به ویژه رفع مشکل بنگاه های اقتصادی با ارائه تسهیلات و نیز رفع مشکلات معیشتی کارگرانی که در مناطق سیل زده هستند، بهره می گیریم.