ان‌شاءالله امیدواریم که مردم در این دوره بتوانند شاهد حرکت و پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها به‌ویژه در زمینه مسائل اقتصادی و اجتماعی باشند

ریس‌جمهور با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای گفت: در این ماه رمضان مردم ایران علاوه بر قرب به خداوند توانستند اراده خود را بر قدرت‌های جهانی تحمیل کنند و راهی را که انتخاب کرده بودند در اولین مرحله به پایان برسانند.دکتر حسن روحانی در حاشیه نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی تهران در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: این عید را خدمت ملت بزرگوار ایران که در ماه مبارک رمضان به بهترین وجه تکالیف دینی و هم‌چنین تکالیف سیاسی خود را به انجام رساندند تبریک عرض می‌کنم.

او اضافه کرد: در این مرحله توافق قابل قبول، خوب و مهمی را به دست آوردیم و برای اجرایی شدن این توافق‌نامه مراحلی را پیش‌رو داریم.

رییس‌جمهور گفت: شورای امنیت سازمان ملل متحد و مراجع قانونی کشورها باید آن را تصویب کنند و بعد در نهایت برای اجرایی شدن در مراحل بعدی آماده شود.

وی گفت: ان‌شاءالله باید خود را برای شرایط پساتحریم و دنیای بعد از توافق آماده کنیم.

روحانی افزود: یکی از عوامل مهمی که توانستیم به موفقیت برسیم همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت بود و در ادامه راه هم به همین همدلی و هم‌زبانی نیاز داریم.

او اضافه کرد: ان‌شاءالله امیدواریم که مردم در این دوره بتوانند شاهد حرکت و پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها به‌ویژه در زمینه مسائل اقتصادی و اجتماعی باشند