نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،مهندس ابراهیم نجفی – نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به اینکه برای توسعه زیرساخت‌های سلامت باید بدون وقفه شتافت، گفت: از سرگیری طرح‌های عمرانی به‌ویژه طرح‌های نیمه‌تمام و یا طرح‌هایی که نقش‌ی آن‌ها تهیه‌شده در دستور کار است و باید تا حصول نتیجه آن‌ها تلاش کرد.

دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی بخش‌های بهداشت و درمان شهرستان آستانه‌اشرفیه، اظهار کرد: احداث مرکز جامع خدمات سلامت تخصصی بندر کیاشهر در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به توان بالای بنیاد مستضعفان در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در کشور، افزود: می‌توان از ظرفیت بنیاد مستضعفان در احداث مرکز جامع سلامت بندر کیاشهر بهره گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه امروزه هیچ کاری لذت‌بخش‌تر از خدمت به مردم نیست، گفت: تمام‌وقت خود را برای ارائه خدمت به نظام سلامت استان اختصاص داده‌ام.

دکتر آشوبی با اذعان به اینکه برای توسعه زیرساخت‌های سلامت باید بدون وقفه شتافت، گفت: ازسرگیری طرح‌های عمرانی به‌ویژه طرح‌های نیمه‌تمام و یا طرح‌هایی که نقشه های آن تهیه‌شده در دستور کار است و باید تا حصول نتیجه آن‌ها تلاش کرد.

ابراهیم نجفی – نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب دکتر آشوبی به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات سلامت‌محور در این شهرستان تأکید کرد.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی همچنین در این دیدار در خصوص جانمایی بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی شهرستان آستانه‌اشرفیه، راه‌اندازی مرکز جامع سلامت تخصصی در بندر کیاشهر و همچنین راه‌اندازی مرکز جامع سلامت در شهر آستانه‌اشرفیه مواردی را مطرح و خواهان مساعدت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت تحقق آن‌ها شد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به افتتاح کلینیک تخصصی آستانه‌اشرفیه، گفت: تأمین نیروی انسانی برای بخش‌های اداری و درمانی در این کلینیک از دیگر نیازمندی‌های حوزه سلامت است که انتظار داریم در دوره کنونی بیشتر موردتوجه قرار بگیرد.