با حضور شهردار رشت، رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر، شماری از مدیران و کارشناسان بخش های مختلف شهرداری و مدیر نرم افزار هوشمند شفاف سازی، چگونگی کاربرد و بهره‌گیری از این نرم افزار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ندای گیلان،احمد رمضانپور با اشاره بر اینکه استفاده از سیستم هوشمند شفاف‌سازی در دنیای امروزی که با داده‌ها انباشته شده است، می‌تواند بسیار کارآمد باشد، تاکید کرد: با شناخت قابلیت های ابزار و تکنولوژی نوین، باید از مزایای این شفافیت‌سازی بهره ببریم.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر رشت افزود: یکی از مزایای اثرگذار فناوری نوین یاد شده این است که سازمان و اعضای آن می‌توانند به همه اطلاعات دسترسی داشته باشند و این دسترسی اطلاعات می‌تواند هوش و کارآیی ذهنی افراد را به استخدام بگیرد و نبود چنین ابزاری ممکن است باعث از دست رفتن بسیاری از اطلاعات و داده‌های مفید شود.

وی همچنین اظهار کرد: شهرداری ها و مدیران سازمان ها می‌توانند با این ابزار نوین کارهای مفید بسیاری انجام دهند و بهره‌وری کارکنان را افزایش داده و تعداد جلسات وقت‌گیر و شاید کم‌بازده را کمتر کنند.

رمضانپور همچنین اشاره کرد: شناسایی دقیق نقاط قوت و ضعف، توانایی ها و قابلیت ها و مشکلات با این ابزار شفاف‌سازی صورت می‌گیرد تا راه‌حل های منطقی‌تری را با تحلیل و ارزیابی دقیق، ارائه نماییم