رئیس اتاق بازرگانی گیلان با اشاره به‌وجود بانوان تحصیل کرده در گیلان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت بانوان فعال در امور اقتصادی گیلان بهره گرفت.

به گزارش نداي گيلان: هادی تیزهوش تابان عصر دیروز در جلسه تشکیل کانون بانوان بازرگان گیلان اظهار داشت: در شرایط امروز کشور توجه به اقتصادی مقاومتی بسیار اثرگذار است.
وی با بیان اینکه رفع موانع تولید و تجارت امروز در دستور کار مسئولان قرار دارد افزود:گیلان شرایط جغرافیایی بسیار خوبی در حوزه صادرات دارد و با توجه به اینکه ۸۵ درصد مواد غذایی روسیه وارداتی است گیلان این توانمندی را دارد که در حوزه صادرات حضور فعال داشته باشد.
رئیس اتاق بازرگانی گیلان تقویت تشکل‌ها و کانون‌های بازرگانی و اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و گفت: بخش خصوصی در توسعه تجارت خارجی می‌تواند بسیار موفق عمل کند.
تیزهوش تابان با اشاره به‌وجود بانوان تحصیل کرده در گیلان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت بانوان فعال در امور اقتصادی گیلان بهره گرفت.
هدف از تشکیل کانون بانوان گیلان توانمند سازی بانوان برای ورود به عرصه اقتصادی و فعالیت های تولیدی است وکانون بانوان بازرگان گیلان دومین شعبه کانون زنان بازرگان در سطح کشور است.
بنا به گزارش ، اساسنامه کانون بانوان گیلان در ۵۸ ماده تنظیم شد.