به مناسبت گرامیداشت هفته ملی عفاف و حجاب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت طی یک حرکت فرهنگی با اهدای شاخه گل و بسته فرهنگی از بانوان محجبه شفتی تقدیر کرد.

به گزارش ندای گیلان،مهنا بابایی مقدم بااعلام این خبرگفت:به مناسبت هفته ملی عفاف وحجاب وسالروزازدواج حضرت علی(ع)وحضرت فاطمه(س)طرح اهدای شاخه گل وبسته فرهنگی به بانوان محجبه شفتی باحضورسیدعبدا…هاشمی امام جمعه شهرستان،فرمانده سپاه وجمعی ازمسئولین پیش ازظهر روز بیست ویکم تیرماه در شفت به اجرا درآمد.

وی ادامه داد:حجاب اسلامی نوعی جهاد در راه خدا است و بانوان باحجاب در تمامی عرصه‌های مختلف علمی،فرهنگی،سیاسی واجتماعی جایگاه بزرگی دارند.

این مسئول افزود:حفظ حجاب و عفاف در راستای صیانت ازکانون گرم خانواده و رفتار و منش فاطمی باید الگوی همه بانوان در سطح جامعه قرار گیرد.

وی هدف از اجرای این حرکت فرهنگی را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب،استحکام بنیان خانواده ومقابله باتهاجم فرهنگی درشهرستان عنوان کرد.

بابایی مقدم همچنین تبلیغات محیطی،برپایی نمایشگاه کتاب وبرگزاری مسابقه کتابخوانی را ازدیگربرنامه های این اداره در هفته عفاف و حجاب معرفی کرد.

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی درپایان یادآورشد:در این طرح به ۲۰نفرازبانوان محجبه به ویژه باحجاب چادر و تعدادی از زوجین شهرستانی بسته فرهنگی،قرآن کریم و شاخه گل اهداشد که مورد استقبال همگان قرارگرفت.

 

خبرنگار: مائده احمدی