فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری 3 سارق مغازه ها و 2 مال‌خر در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان در بررسی فنی پلیس به ۳ فقره سرقت از مغازه و ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

سرهنگ مجید حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی در بندرانزلی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ نفر از اعضاء یک باند سرقت شدند، افزود: متهمان در بررسی فنی پلیس به ۳ فقره سرقت از مغازه و ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و در مجموع به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بندرانزلی ادامه داد: سارقان به سرقت اشیایی مانند دستگاه چمن زن، ابزار یراق، درب و پنچره آلومینیومی و آهنی در مجموع به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال و فروش این اموال به ۲ مال‌خر اعتراف کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه یکی از مالخر‌ها دستگیر و در مواجهه با شواهد و قرائن به بزه انتسابی اعتراف کرد، اظهار داشت: تلاش‌ها برای دستگیری مالخر دوم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.