مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان و هیئت همراه از شرکت سیمان خزر لوشان بازدید کرده و از عملکرد ونحوه عرضه و توزیع محصولات این واحد تولیدی با عنایت به اهمیت جایگاه سیمان خزر بعنوان تأمین کننده اصلی سیمان در استان گیلان ابراز رضایت کردند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، مرتضی امینی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان به همراه حجت الاسلام محمد مهدی علیزاده مشاور مدیر کل، مهدی سبزی مشاور اجرایی مدیر کل، عباس احمدی خواه رییس تعزیرات شهرستان رودبار امروز سه‌شنبه ۲۳ آذر ماه از قسمت های مختلف شرکت سیمان خزر و روند تولید سیمان بازدید کردند.
در این مراسم بازدید دکتر مرتضی امینی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان با حضور در محل دفتر دکتر اسحق جمال امیدی، مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر به همراه هئیت همراه، دقایقی در خصوص وضعیت سیمان در سطح استان با مدیر عامل سیمان خزر به گفتگو پرداختند.
این هیات در ادامه نیز ضمن حضور در یادمان شهدای کارگری سیمان خزر و ادای احترام به مقام شامخ این شهدا کارگری و شهید حاج قاسم سلیمانی از قسمت های مختلف خط تولید بازدید بعمل آوردند.
در این دیدار دکتر جمال امیدی، مدیر عامل سیمان خزر لوشان ضمن خیر مقدم به مدیر کل تعزیرات استان و هیئت همراه و تشکر از حسن نظر ایشان به تولید خصوصا مجموعه سیمان خزر به تشریح عملکرد رو به رشد شرکت در سالجاری و اقدامات انجام پذیرفته جهت تکریم مصرف کنندگان و ثبات بازار مصرف از جمله تولید محصول با کیفیت، تولید و تحویل بیش از ظرفیت اسمی، عرضه تمامی محصولات تولیدی از طریق بورس کالا و دریافت تندیس مشتری مداری بعنوان تنها شرکت تولیدی سیمان پرداخت.
مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان نیز در پایان این دیدار با اشاره به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با تولید گفت: تعزیرات حکومتی علاوه بر رسالت نظارتی خود، همواره حامی تولید کنندگان بوده و فرایند عملیات مجموعه سیمان خزر در شرایط کنونی را یک کار جهادی دانسته و ضمن خدا قوت به کار جهادی کارگران این واحد تولیدی از تلاش های زحمت کشان این مجموعه موفق تقدیر کرد.