فرماندار رشت در جریان بازدید از شرکت زمزم و در دیدار با کارگران این واحد تولیدی، اظهارداشت: کارگر تحصیل کرده ماهر، فاکتوری مهم در بهبود چشمگیر کمیت و کیفیت محصول ساخت ایران می باشد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، حمیدرضا امام پناهی ارزش نهادن به کارهای تولیدی و استماع درد دل کارگران، از خطوط تولید شرکت زمزم بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید بر بررسی مسائل، احصاء مشکلات و افزایش حمایت ها در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با بیان این مطلب که گذراندن دوره های کارآموزی تخصصی و افزایش مهارت کارجویان، اهمیت ویژه ای در تداوم فعالیت کارگاه ها، افزایش توان رقابتی و بهبود کیفیت محصول کارخانه ها و کارگاه ها دارد، افزود: یقیناً کارگر تحصیلکرده ما هر، تحولی مثبت و بهبودی چشمگیر در کمیت و کیفیت محصول ساخت ایران ایجاد خواهد کرد.

امام پناهی در تاکید به مدیران دستگاه‌ها؛ با اشاره به اینکه تلاش برای حفظ اشتغال موجود و فراهم آوردن زمینه های اشتغال جدید؛ در کنار گسستن از زنجیره واردات و افزایش ارزآوری موجب توسعه پایدار و امنیت بلند مدت در عرصه اقتصادی کشور خواهد شد، گفت: حمایت ها در سال (مهار تورم ، روش تولید) باید به گونه ای باشد که انگیزه تلاش مضاعف کارگران و توسعه خطوط توسط صاحبان کارگاه ها و کارخانه ها را به وجود آورد.

وی خاطرنشان کرد: حتی یک شغل نیز در رونق اقتصاد و تلاش جهادی برای شکستن دیوار تحریم‌ها، اثرگذار خواهد بود.

فرماندار رشت تصریح کرد: از زاویه ای دیگر، تحریم ها با تقویت توانمندی ها و فعال شدن استعداد و امکانات داخلی، برکاتی را نیز در پی داشته و ضروری است تا با حمایت بیشتر از جهادگران عرصه تولید، زمینه حضور پر رونق محصول ایرانی در بازارهای بین المللی را مهیا نماییم.

در پایان این بازدید، کارگران نمونه شرکت زمزم مورد تقدیر قرار گرفتند.