سيدعيسي مهدوي، فرماندار شهرستان رشت طي بازديد از بيمارستان شفاي شهر رشت ، به بررسي مشکلات موجود در اين بيمارستان پرداخت.

ندای گیلان:سيدعيسي مهدوي، فرماندار شهرستان رشت طي بازديد از بيمارستان شفاي شهر رشت ، به بررسي مشکلات موجود در اين بيمارستان پرداخت.

مهدوي گفت: بيمارستان شفا ، به دليل نوع عملکرد و پذيرش بيماراني با مشکل اعصاب و روان ، داراي حساسيت خاصي است، لذا با توجه به اين ميزان بالاي حساسيت ، بايد شرايط و محيط بيمارستان با اين گونه بيماريها هماهنگي داشته باشد.

وي با اشاره به محيط کوچک بيمارستان در پذيرش بيماران افزود: سال گذشته با حمايت يکي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ، اعتباري معادل 300 ميليون تومان براي توسعه فضاي اين بيمارستان و اختصاص يک هکتار زمين مجاور آن براي اين مهم ، در نظر گرفته شد ، اما متاسفانه تا کنون اقدامي در اين خصوص صورت نگرفته است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اينکه بيماران خاص نياز به نگهداري خاص دارند ، گفت: پرسنل اين بيمارستان زحمات زيادي را متقبل شده و تلاش گسترده اي براي نگهداري از اين بيماران دارند، اما اين کافي نيست و تجهيزات و امکانات نيز بايد برايشان فراهم باشد تا به نحو احسن بتوانند از عهده تصدي اين شغل سخت برآيند.

وي همچنين وجود يک حفاظ فيزيکي را در محوطه حياط و گردش بيماران بسيار اساسي خواند و اذعان داشت: براي جلوگيري از فرار بيماران وجود اين حفاظ ضروري است تا جلوي پيامدهاي منفي اجتماعي گرفته شود.

مهدوي با اشاره به اختصاص اعتبار 500 ميليون توماني در آينده براي تکميل اين پروژه، افزود: بايد آستينها را بالا زده و کمک کنيم تا هر چه زودتر اين طرح اجرايي شود.