اینستاگرام این روزها شاهد اضافه شدن ۹۵ میلیون تصویر و ۴ میلیارد لایک بیشتر از گذشته پس از اضافه شدن کاربران جدید است

اینستاگرام امروز موفق شد تا رکورد جدیدی را به ثبت برساند. براساس اطلاعات ارائه شده‌ این شبکه‌ی مجازی مخصوص اشتراک‌گذاری تصاویر امروز موفق شد تا تعداد کاربران خود را از مرز ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهیانه عبور دهد. آمارهای پیشین ثبت شده نشان از این دارد که این کمپانی در سپتامبر سال گذشته ی میلادی بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر داشت.

داده‌های ارائه شده توسط ابنستاگرام نشان از این دارد که تعداد کاربرانی که روزانه به این شبکه‌ی اجتماعی سر می‌زنند، بالغ بر ۳۰۰ میلیون نفر است.

رشد استفاده از اینستاگرام در خارج از خاک آمریکا بسیار بیشتر است، بطوری که بیش از ۸۰ درصد از کاربران این سرویس در خارج از خاک آمریکا زندگی می‌کنند، حال آنکه در ماه سپتامبر، ۷۵ درصد از کل کاربران در مکانی غیر از آمریکا ساکن بودند.

رشد کاربران اینستاگرام پس از تغییراتی اتفاق افتاده که این شبکه‌ی اجتماعی در روند نمایش فید خبری اعمال کرده است. همانطور که می‌دانید اینستاگرام روند نمایش فید خود را برمبنای یک روش الگوریتمیک قرار داده است. البته نمی‌توان دلیل رشد تعداد کاربران را به علت اضافه شدن این ویژگی خواند و آمارها را براساس آن تفکیک کرد.

اینستاگرام این روزها شاهد اضافه شدن ۹۵ میلیون تصویر و ۴ میلیارد لایک بیشتر از گذشته پس از اضافه شدن کاربران جدید است.

اینستاگرام نیز همچون واتس‌اَپ تحت تملک فیسبوک قرار دارد. هرچند برخورداری از جامعه‌ی کاربران نیم میلیارد نفری بسیار فوق‌العاده است، اما آمار اینستاگرام در مقایسه با فیسبوک و واتس‌اَپ با در اختیار داشتن بیش از یک میلیارد کاربر، کم به نظر می‌رسد.

تغییرات اخیر انجام شده در اینستاگرام و رشد کاربران این سرویس نشان دهنده‌ی این موضوع است که اینستاگرام در مسیر یک میلیاردی شدن حرکت می‌کند.