رنجکش با تأکید بر اینکه ایران یکی از پیشگامان مبارزه با مواد مخدر در جهان می باشد،گفت:کارهای انجام شده، نشانگر عزم جدی کشور در مبارزه با این مسأله است.

به گزارش ندای گیلان، یونس رنجکش  در نشست مشترک فرمانده انتظامی با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هنگ مرزی، امام جمعه، دادستان، پرسنل انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا و خبرنگاران خبرگزاری ها، اظهار کرد: سختی های برقراری امنیت نیز بر دوش نیروهای انتظامی و نظامی کشور می باشد.

وی ادامه داد: تعاملات خوبی در شهرستان مرزی بندر آستارا، بین حوزه های قضایی و حوزه های اجرایی وجود دارد و این امر سبب شده است در توسعه شهرستان گام های بزرگی را برداریم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به قرار گرفتن در آستانه هفته مواد مخدر اشاره کرد و افزود:همگان شاهد رشادت های فعالان این عرصه هستند که با نثار خون خود، درصدد حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

دکتر رنجکش با تأکید بر اینکه ایران یکی از پیشگامان مبارزه با مواد مخدر در جهان می باشد،گفت:کارهای انجام شده، نشانگر عزم جدی کشور در مبارزه با این مسأله است.

وی فعالیت در حوزه اجتماعی و فرهنگی را بسیار مهم برشمرد و افزود: هر کجا ناهنجاری وجود داشته باشد، همگان دست به گریبان نیروی انتظامی می شوند.

فرماندار آستارا با تأکید بر اینکه کار در نیروی انتظامی بسیار سخت و اثر بخش است، توضیح داد: برخورد فعالان این عرصه با مردم باید مبین رأفت اسلامی، آموزه های دینی و حفظ حقوق شهروندی باشد.

وی تصریح کرد: نوع نگاه نیروی انتظامی می تواند نگرش ها را نسبت به مدیریت ها در نظام تغییر بدهد.

وی در پایان عنوان کرد: با بهره مندی از ظرفیت های نیروی انتظامی، باید هویت یک نیروی کارآمد را در نظام اسلامی به همگان بیان کنیم.