[ad_1]                                                                                                                         

[ad_1]

                
                                                        
                            
        
        

 معاون آ.د.دروب Rosenstein محکومیت جدید علیه 13 روس را برای دخالت در انتخابات منتشر می کند "height =" 0 "width =" 970 "/> <meta itemprop=

دادستان کل دادگستری ایالات متحده راد Rosenstein ادعای 13 اتهام روسی و سه سازمان روسی در وزارت دادگستری جمعه اعلام کرد.


                                                    پیروزی McNamee / گتی ایماژ
                                                

ایالات متحده مشاور ویژه رابرت مولر اتهامات عنوان شده علیه 13 شهروند روسی و سه گروه روسی را به دلیل دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016 محکوم کرده است.

یک پرونده منتشر شده جمعه ( PDF )، مولر و وزارت دادگستری از آژانس تحقیقاتی اینترنتی، یک گروه مرتبط با تلاش های تبلیغی روسیه در رسانه های اجتماعی، خواستار شدند. کارکنان برای IRA حسابهای ترول را ایجاد کردند و از مبارزات انتخاباتی برای استدلال استفاده می کردند و در طول مبارزات سال 2016، هرج و مرج سیاسی را کاشتند.

متهمان متهم به توطئه برای سرقت هویت آمریکا و سرقت هویت شدید شده اند.

کمپین های تخریب اطلاعات در طول سال 2016 در سراسر رسانه های اجتماعی شایع شد و ترول ها بحث های متضاد و بحث برانگیز را ایجاد کردند. این یک نگرانی امنیتی بزرگ در طول روز روزنامه "کنش جهانی در سراسر جهان" گزارش کمیته اطلاعات سنای آمریکا در نظر گرفته شد. ترول ها هر دو طرف همان مسئله را با هدف اولیه به اشتباه اطلاعات و ایجاد شکاف سیاسی کار می کنند.

                            
                
                                
                                                                
    

                                        

فیس بوک، توییتر و گوگل در تلاش برای مقابله با اخبار جعلی، مبارزات انتخاباتی و رباتها در سیستم عامل خود بوده اند، با نگرانی از کاپیتول هیل در مورد نحوه رفتار آنها مشکل

[19459028

        

            

                

            

                                
                     درحال پخش:
                     سازمان دیده بان این:
                

                ایالات متحده هزینه های روسیه را برای دخالت در انتخابات تسویه می کند
            

            

                
                    1:44

            

        

    

اتهامات جمعه از مولر است که به عنوان بخشی از اداره دادگستری در مورد توافق روسیه با انتخابات ریاست جمهوری 2016 تحقیق می کند. دادستان گفت تلاش برای دخالت در سیاست های ایالات متحده در سال 2014 آغاز شد، با ترول ها شخصیت های دروغین و انتشار اخبار جعلی را در فیس بوک، توییتر و یوتیوب منتشر کرد.

"این گروه ها و صفحات که به سیاست سیاسی و اجتماعی مسائل، به دروغ ادعا می شود که توسط فعالان ایالات متحده کنترل می شود، در حقیقت، آنها توسط متهمان تحت کنترل بودند. "

کمیته اطلاعاتی مجلس سنا تحقیقات خود را در مورد دخالت روسیه در انتخابات 2016 انجام می دهد. سناتور مارک وارنر، دموکرات از ویرجینیا، در بیانیه ای اعلام کرد که روز جمعه "پرونده" این کمیته را تائید کرده است. وارنر گفت: "با این متهم، مشاور ویژه و تیم او گام مهمی در جهت نگه داشتن روسیه برای پاسخگویی به عمل آورده اند."

گروه دفاع از حقوق متقابل نیز متهم به محکومیت در یک بیانیه جمعه شد، گفت: اتهامات "خانه چکش" جدی بودن حملات. " این سازمان در ماه سپتامبر با اداره دادگستری و کمیته انتخابات فدرال شکایات را از آنها خواست تا هزینه های انتخابات در رسانه های اجتماعی را بررسی کنند و از تصویب یک قانون است که قوانین تبلیغات تبلیغاتی آنلاین را به روز می کند.

پس از محکومیت عمومی، رئیس جمهور دونالد تامپو را توییت کرد که کمپینش با تلاش روسیه مخالفت نکرد. ترامپ گفت: "روسیه مبارزات ضد آمریکائی خود را در سال 2014 آغاز کرد، پیش از آنکه اعلام کنم که من برای رئیس جمهور خواهم بود." "نتایج انتخابات تحت تأثیر قرار نگرفتند" کمپین "ترامپ" هیچ کاری اشتباه انجام نداد – هیچ توافقی! "

        

    

        

Modus operandi

در این پرونده، دو سازمان دیگر، Concord Management and Consulting و Concord Catering، که هر دو در روسیه مستقر هستند، فهرست شده است. این سازمان ها شرکت های پوسته ای بودند که یوگنی ویکتوروویچ پروگژین، طبق محکومیت، به صندوق IRA پرداخت.

با تلاش "ابتدای تا اواسط سال 2016"، تلاش های IRA برای حمایت از مبارزات انتخاباتی نامزد ترامپ و حمله به تلاش های سیاسی هیلاری کلینتون اعتراض کرد. راد Rosenstein معاون دادستان گفت: هیچ شواهدی در پرونده قتل وجود ندارد که این تلاش "هیچ تأثیری بر نتیجه انتخابات" نداشته باشد.

دستورالعمل برای تلاش های تسلیحاتی "استفاده از هر فرصتی برای انتقاد از هیلاری و بقیه (به جز Sanders و Trump – ما از آنها حمایت می کنیم) "مطابق با اتهامات.

این گروه ادعا حسابهای فیس بوک" Clinton FRAUDATION "و" Trumpsters United "را کنترل و حساب توییتر" March for Trump " محکومیت گفته است که بسیاری از توییت های آنها حاوی هشتگ "# Trump2016"، "#TrumpTrain"، "#MAGA"، "#IWontProtectHillary" و "Hillary4Prison" هستند.

طبق محکومیت، این سازمان شامل صدها نفر از کارکنان اختصاص داده شده به تسلیم آنلاین و بودجه سالانه را به میلیون ها نفر بود. Rosenstein گفت که تسلیحات روسیه به دنبال "جنگ اطلاعاتی" علیه ایالات متحده است.

سازمانها شروع به مطالعه و پیگیری گروه های سیاسی در رسانه های اجتماعی در سال 2014 کردند و قصد داشتند تاکتیک های خود را از قبیل: چگونگی ارسال آنها، چگونگی ارتباط با مخاطبانشان و نظرات و پاسخ های آنها ارسال کنند.

دو نفر از متهمان به نظر می رسید برای جمع آوری اطلاعات به آمریکا سفر می کردند.

در حالی که در ایالات متحده، سرورهای کامپیوتری را خریدند و یک شبکه خصوصی مجازی را ایجاد کردند تا ظاهر شود دادستانان گفتند اگر آنها در این کشور مشغول به کار بودند،

آنها همچنین به سیاستمداران و فعالان اجتماعی، با توجه به اتهامات عنوان شده علیه متهم کردند. در یک سناریو، آنها از یک فعال در تگزاس بدست آمده بودند.

"در جریان مبادله، متهمان و همکارانش از شخص واقعی آمریکا می دانستند که باید فعالیت های خود را بر روی" دولت های بنفش مانند کلرادو وی همچنین افزود که هیچ آمریکایی که درگیر آن بودند آگاه بودند که با روس ها برخورد می کنند.

در رسانه های اجتماعی، این آژانس به روز و شب تقسیم شد. تغییرات و دستورالعمل برای ایجاد پست هایی که با مناطق زمانی ایالات متحده همخوانی دارد. آنها همچنین در مورد موضوعاتی مانند سیاست خارجی و اقتصاد نوشتند.

"متهمان به منظور ایجاد شدت سیاسی از طریق حمایت از گروه های رادیکال، کاربران ناراضی [the] وضعیت اجتماعی و اقتصادی و جنبش های اجتماعی مخالف هدایت شده اند.

آنها گروه ها را در فیس بوک و Instagram ایجاد کردند، به عنوان "مرزهای امن"، "Blacktivist" و "ارتش عیسی". این گروه های جعلی فعال صدها هزار پیروان را دریافت کردند. یک گروه چنین بود: @ TEN_GOP، حساب توییتر بدنام به عنوان یک گروه جمهوری خواه در تنسی .

همچنین IRA توانست حسابهای PayPal را با استفاده از سوءاستفاده دزدیده شده اعداد و تاریخ تولد شهروندان آمریکایی.

این سازمان همچنین تظاهرات های جعلی را در هر دو طرف تقسیمات سیاسی در همان محل قرار داده است. در 12 نوامبر سال 2016 این آژانس دو رویداد را در فیس بوک سازماندهی کرد، یکی از آنها «حمایت از انتخابات ریاست جمهوری دونالد ترومپ» را نشان داد و یکی از آنها «Trump من رئیس جمهور من نیست». در همان زمان و هر دو در نیویورک بود.

در حالی که آمریکا ادعای خود را به عهده داشت، بعید به نظر می رسد کسانی که این نام را به ایالات متحده تحویل دهند. وزارت دادگستری همچنین هکرهای روسی را به دلیل نقض یاهو متهم کرد. فرایند استرداد پیچیده روسیه، جنایتکاران را از ایالات متحده خارج کرده است.

دانیل کوتز، مدیر اطلاعات ملی روز سه شنبه گفت که این کمپین های اطلاعات دفاعی ادامه خواهد یافت.

کوتز در جلسه سنا گفت: "بدون شک وجود دارد که روسیه انتخابات 2018 را هدف قرار دهد."

جوئل کاپلان، معاون فیس بوک در زمینه سیاست جهانی، در بیانیه ای اظهار داشت که شبکه های اجتماعی "سپاسگزار" هستند که دولت ایالات متحده علیه IRA علیه خدمات خود اقدام می کند.

"ما می دانیم که باید برای جلوگیری از حملات آینده اقدامات بیشتری انجام دهیم. ما سرمایه گذاری های قابل توجهی را انجام می دهیم، از جمله افزایش تعداد افرادی که در این سال از 10،000 تا 20،000 کار می کنند."

توییتر ابتدا مخالفت خود را اعلام کرد، اما بعدا جمعه گفت که سوءاستفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی توسط روس ها "علیه همه چیزهایی است که ما در اعتقاد توییتر به آن اعتقاد دارند" می گذاریم. "

" هرگونه فعالیت این نوع غیر قابل تحمل است یک سخنگوی گفت که ما باید همه چیز را برای جلوگیری از آن انجام دهیم. "توییتر همچنان در حال کار با دفتر مشاوران ویژه و کنگره در طول تحقیقات خود، ارائه اطلاعات مربوطه و همکاری از طریق کانال های اجرای مناسب قانون است."

گوگل به درخواست درخواست نظر پاسخ نداده است.

اولین بار، 16 فوریه، 10: 11 صبح PT،
به روز رسانی، 11:21 عصر PT : جزئیات را از کنفرانس مطبوعاتی وزارت دادگستری می افزاید. بروز رسانی، ساعت 12:50 صبح PT: بیانیه ای از وارنر، علت مشترک و ترامپ را اضافه می کند. بروز رسانی، ساعت 2:21 صبح PT : بیانیه ای از فیس بوک را اضافه می کند. به روز رسانی، 4:33 بعد از ظهر PT : بیانیه ای از توییتر اضافه می کند.

                            
                
                                
                                                                
    

                                        

هوشمندانه ترینها : نوآوران راههای جدیدی را برای ایجاد شما و چیزهایی که در اطراف شما هستند، هوشمندانه میسازند.

Decoded Blockchain : CNET به نظر بیتکوین قدرتمند فناوری – و به زودی نیز، تعداد زیادی از خدمات که زندگی شما را تغییر خواهد داد.

        
        
                                                        
    

        
        

                            
                    

[ad_2]

Source link