امام جمعه انزلی گفت: اگر ما روحانیون و مدیران درست بشویم جامعه و امت درست می شود، اگر روحانیت و مدیران ما با تقوا و خدمت گزار باشند مردم هم مطیع خواهند بود.

به گزارش ندای گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه انزلی به ویژگی های انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید به گونه ای مدیریت کنیم که در حوزه فعالیت ها یمان مبنای اندیشه ها و معیار های دینی وجود داشته و همیشه مورد توجه باشد .
وی افزود: امام خمینی (ره) در همه ی کارها دو موضوع مردم و اسلام را در راس همه مسائل قرار می دادند، وی در مورد مسائل دینی با هیچ کس تعارف نداشت ، نمی شود مدیر اسلامی در جامعه اسلامی مسئولیت داشته باشد اما توجه به معیارهای دینی نکند، این پذیرفتنی نیست ، در خصوص جایگاه مردم نیز همه ی حکومت ها می گویند ما آمده ایم برای خدمت به مردم، اما این ظاهر ماجراست اما شعار امام (ره) و اسلام یک اصل اعتقادیست.
امام جمعه بندرانزلی به مسئولان گفت: خدمت شما را خدا می‌بیند، اگر درست کار کردید اجر میدهد اگر خلاف آن عمل کردید جزای آن را می بینید ، تاکید خدمت به همه ی طبقات مردم به ویژه طبقه ی مستضعف در مشی امام سرلوحه بوده است. باید توجه داشته باشیم که.
تجدید بیعت با امام صرفا رفتن به مرقد مطهر ایشان نیست بلکه به عمل کردن در طول خدمت است که هم بهره اخروی و هم بهره دنیایی برای ما دارد.
امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه اصلاح جامعه اسلامی منوط به اصلاح هرکدام از ما است اظهار کرد: دو دسته هستند که اگر با تقوا باشند بقیه ی مردم هم اصلاح میشوند و اگر فاسد باشند امت نیز فاسد میشود ، ما روحانیون و شما مدیران، ما اگر درست بشویم جامعه و امت درست می شود، اگر روحانیت و مدیران ما با تقوا و خدمت گزار باشند مردم هم مطیع خواهند بود.