مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت :۲۰ فیلم از ۲۴ فیلم راه یافته به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امسال در ۳ سینمای رشت در حال اکران است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : از ۲۴ فیلم ساخته‌ی کارگردانان کشورمان که امسال به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر راه یافتند، ۲۰ فیلم با موافقت تهیه کنندگان این فیلم‌ها، در ۳ سینمای سپیدرود، ۲۲ بهمن و تالار مرکزی رشت در حال اکران شدن هستند.

آقای رضا ثقتی با بیان اینکه اکران این فیلم‌ها از هفدهم بهمن ماه در این سینما‌ها آغاز شده، افزود: هر یک از این فیلم‌ها، در دو سانس ساعت ۱۸ و ۲۰ عصر در سینما‌های یاد شده اکران شدند و آخرین سانس با اکران فیلم‌های «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه ایی ، «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطفی و «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا فردا ساعت ۲۰ در رشت پایان می‌یابد.

وی گفت : علاقه مندان می‌توانند فردا در سانس ساعت ۱۸، فیلم «قریب» به کارگردانی محمد حسین لطفی را در تالار مرکزی رشت و فیلم «بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی را در سینمای ۲۲ بهمن رشت و فیلم «وابل» به کارگردانی تورج اصلانی را در سینمای سپیدرود رشت تماشا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : فیلم‌های سانس ۲۰ هم به ترتیب فیلم «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای فیلم «غریب» به کارگردانی محمد حسین لطفی و در «آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا خواهند بود که به ترتیب در تالار‌های تالار مرکزی رشت، سینما ۲۲ بهمن و سینما سپیدرود رشت اکران می‌شوند.