[ad_1]                                                                                                                         

[ad_1]

                
                                                        
                            
        
        

 فالکون فضایی 9 SpaceX را از ارتفاع ارتفاع = "0" width = "570" /> <meta itemprop=
[19459010

SpaceX آماده راه اندازی یک آزمایش از خدمات ماهواره ای برنامه ریزی شده ماهواره ای خود را بر روی یک موشک Falcon 9 است.


                                                    SpaceX
                                                

برای دومین بار در روزهای اخیر، SpaceX با راه اندازی یک ماهواره نمونه اولیه راکتی برای سرویس اینترنت پهنای باند پهنای باند خود را به تأخیر انداخته است.

Falcon 9 در حال حاضر تنظیم شده است روز چهارشنبه تنها چند هفته پس از انتشار SpaceX اولین موشک بزرگ Falcon Heavy را برای اولین بار راه اندازی کرد.

بیش از سه سال پیش، ما یاد گرفتیم الون ماسک و شرکت موشک او در حال توسعه ماهواره ها برای ارائه اینترنت کم هزینه در سراسر جهان بودند. مکالمه بین این شرکت و کمیته ارتباطات فدرال نشان داد که اولین جفت ماهواره تظاهرات برای خدمات Starlink شرکت در نهایت به مدار خواهد رسید.

مهمترین پایگاه داده برای راه اندازی پایگاه نیروی هوایی واندنبرگ در کالیفرنیا ماهواره پاز دولت اسپانیا است، طراحی شده برای گرفتن تصاویر از زمین به مقیاس یک متر. اما چندین هفته از منابع صنعت فضایی مانند NASASpaceFlight.com گزارشات غیرقابل تایید گزارش شده است که یک مسافر ثانویه در پرواز خواهد بود که تنظیمات نمایش Starlink را نشان می دهد.

                            
                
                                
                                                                
    

                                        

خود SpaceX نسبت به اولین ماهواره Starlink خود و در مورد کل برنامه خود نسبتا مادر بوده است. با این حال، یک نامه از SpaceX به کمیسیون ارتباطات فدرال ، روز دوشنبه به وب سایت FCC ارسال شد، کاملا روشن است چه خواهد شد در هنگام راه اندازی Falcon 9.

این نامه به دو ماهواره گفته می شود که به نام Microsat-2a و Microsat-2b نامگذاری شده است که به عنوان یک بار اضافی در مأموریت پاز راه اندازی می شود. FCC در ماه نوامبر فضانوردی SpaceX را مجاز به انتشار این جفت ماهواره ها به عنوان بخشی از یک ماموریت آزمایش دانست. در کاربرد آن ، این شرکت اهداف آزمایشی را شرح می دهد:

"علاوه بر اثبات توسعه اتوبوس ماهواره ای و زیر سیستم های مرتبط، برنامه آزمایشی Microsat-2a و -2b فضاپیما نیز طراحی یک پورت ارتباطی آنتن پهنای باند آرایه فازی را تایید خواهد کرد. "

با همه اینها: SpaceX آزمایشات ماهواره های پهنای باند را انجام می دهد که همراه ماهواره پاز آغاز می شود.

چهارشنبه گذشته، رئیس مجلس فدرال Ajit Pai به حمایت از برنامه SpaceX برای دو ستاره بزرگ از ماهواره های پهنای باند کمک کرد. این شرکت برای دو ماهواره تست تأیید شده است، اما برنامه کاربردی وسیع تر برای چشم انداز ISP بزرگتر Musk هنوز در انتظار تصمیم است.

این برنامه در ابتدا برای شنبه برنامه ریزی شده بود اما بر اساس یک صدای جیر جیر از SpaceX تا روز چهارشنبه به یکشنبه و پس از آن دوباره تا روز چهارشنبه اجازه داده شد تا "زمان بیشتری برای انجام بازبینی نهایی بازنشستگی ارتقاء"

انتشار A از وندنبرگ تایید کرد که راه اندازی این برنامه برای روز چهارشنبه در ساعت 6:17 به وقت محلی PT تنظیم شده و "Falcon 9 و loadload باقی میمانند".

SpaceX تصمیم گرفت که یک نظر رسمی در مورد نمونه های اولیه پروژه های باند پهن ارائه کند.

حتی Joy Dunn، مدیر ارشد معرفی محصول جدید، در اواخر این هفته در توییتر این اشاره را بر اساس Emoji گذاشت:

        

SpaceX امیدوار است که سرویس جهانی اینترنت خود را تا اواسط سال 2020 فراهم کند. سایر مدارک عمومی نشان داده است که این شرکت امیدوار است درآمد حاصل از تبدیل شدن به یک ISP بتواند به دیدگاه وی درباره یک کلانتری مریخ کمک کند .

اگر چنین اتفاقی بیفتد، پخش ملودی های اینترنتی درباره مریخ ممکن است در نهایت به ما کمک کند تا به آنجا برسیم. این تقریبا شاعرانه است

اولین بار در 13 فوریه در ساعت 11:49 بعد از ظهر منتشر شد.
به روز رسانی، 16 فوریه در 11:10 صبح PT: اضافه شد که تاریخ راه اندازی به یکشنبه تغییر یافت تأیید FCC رئیس Ajit Pai
به روز رسانی، 17 فوریه در 8:54 بعد از ظهر PT: تغییرات تاریخ عرضه را تا چهارشنبه

                            
                
                                
                                                                
    

                                        

Smartest Stuff : نوآوران در حال فکر کردن راه های جدیدی برای ایجاد شما و چیزهایی که در اطراف شما هستند، هوشمندانه تر می شوند.

کنترل جمعیت : رمان علمی تخیلی پرطرفدار نوشته شده توسط خوانندگان CNET.

        
        
                                                        
    

        
        

                            
                    

[ad_2]

Source link