رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به انعقاد قرار داد احداث ایستگاه های اتوبوس در رشت گفت : قرار داد احداث ایستگاه های اتوبوس در دوران فعالیت شورای چهارم مطرح شد که به واسطه برخی از مشکلات اجرایی نشد.

به گزارش ندای گیلان از رشت ،محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در جلسه ای که با هدف انعقاد قرار داد ما بین شهرداری رشت و بخش خصوصی پیرامون احداث ایستگاه های اتوبوس برگزار شد اظهار کرد: در روزهای پایان سال شاهد به ثمر نشستن یکی از پروژه های حوزه مدیریت شهری رشت هستیم که با مشارکت بخش خصوصی در رشت اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه احداث ایستگاه های جدید اتوبوس در رشت در دوران فعالیت شورای چهارم مطرح شد افزود: در آن سال‌ها به واسطه برخی از مشکلات این پروژه ابتر باقی ماند.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت پس از سالها شاهد اجرای طرح احداث ایستگاه های اتوبوس جدید در رشت هستیم تصریح کرد: احداث ایستگاه های اتوبوس مناسب و در خور شأن شهروندان عزیز رشت ، تاکیدی بر تکریم شهروندان توسط حوزه مدیریت شهری رشت است.

کارگرنیا با اشاره به اینکه همواره پیرامون حفظ جایگاه شهروندان صحبت های فراوانی مطرح می شود بیان کرد: متاسفانه در عمل آن گونه که شایسته است این موضوع مشاهده نمی شود و حفظ جایگاه شهروندان و تکریم آنان از همه لحاظ باید مورد توجه باشد.

وی با تاکید به اینکه شورا و شهرداری رشت به دنبال ایجاد شرایط ایده آل به منظور جلب سرمایه گذاران است اعلام کرد: شورای ششم رشت در کنار تلاش به منظور حفظ منافع شهر و شهروندان ، قصد دارد با فراهم کردن بسترهای مناسب به منظور جلب اعتماد سرمایه گذاران ، در اجرای پروژه های عمرانی با سرعت بیشتری گام برداد.