مومنی زاده گفت: انزلی نباید با این پیشینه تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، و با این‌همه ظرفیت‌های اقتصادی موجود با مشکلات و نیازمندی‌های حاضر مواجه باشد.

به گزارش ندای گیلان از انزلی،میرشمس مومنی زاده در اجلاس ماهانه اتاق اصناف بندرانزلی بر ضرورت ایجاد سازگاری و تعامل بین بازار، اصناف و منطقه ازاد بطوری‌که نسبت به هم همپوشانی و نقش مکمل داشته باشند تاکید کرد و افزود: هیچ‌یک از این دو نباید یکدیگر را تضعیف کنند.

فرماندار بندرانزلی نقش اصناف و بازار در اقتصاد شهر را نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار خواند و رونق بازار را موجب رونق اقتصاد شهر و بهبود معیشت در شهرستان دانست و عنوان کرد: انزلی ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد و باید از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه شهرستان بهره برد زیرا مردم شهرستان بندرانزلی نسبت به وضع موجود استحقاق بیشتری دارند.

وی ضمن تشکر از تمامی تلاش‌ها و خدمات صورت گرفته توسط مسئولان شهرستان در طی ادوار و مقاطع مختلف، افزود: انزلی نباید با این پیشینه تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، و با این‌همه ظرفیت‌های اقتصادی موجود با مشکلات و نیازمندی‌های حاضر مواجه باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه اظهار کرد: طبعاً من نماینده دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی در شهرستان هستم و با همین تفکر ودر چهارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید تلاش خواهم کرد در تعامل و همکاری با امام جمعه محترم، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی وسایر مسولان خود را وقف خدمت به این شهرستان نموده و بدون اعمال هرگونه تبعیضی، فرماندار همه مردم بوده و با نگاه یکسان نسبت به عموم مردم، شهرستان را به سمت پیشرفت، توسعه و تعالی پیش ببریم.