مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان اظهار کرد : این اتحادیه در راستای توسعه نرم افزاری و توجه به نقاط مغفول سند راهبردی آموزش و پرورش قدم های مثمری را برداشته است

به گزارش ندای گیلان؛ اسماعیل جانعلی پور در آیین معارفه مسوول جدید انجمن های اسلامی دانش آموزان آستارا در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان گفت : این اتحادیه در دوران پس از انقلاب اسلامی ، همواره به وظیفه پیام رسانی خود برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی به نیکی عمل کرده است.

وی حضور نماینده مقام معظم رهبری در این اتحادیه را از مهمترین ویژگی های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دانست و افزود : نگاه ویژه آموزش و پرورش به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از دیگر ویژگی های مثبت این اتحادیه می باشد.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان اظهار کرد : این اتحادیه در راستای توسعه نرم افزاری و توجه به نقاط مغفول سند راهبردی آموزش و پرورش قدم های مثمری را برداشته است.

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی فقط در مقطع متوسطه فعالیت مستقیم دارد ، ادامه داد : ایجاد زمینه مناسب بر اساس اخوت اسلامی ، آموزش کیفی و موثر تعالیم اسلامی و تربیت قرآنی ، ارائه آگاهی های لازم و صحیح در زمینه مسائل سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و تبعیت از اندیشه های امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری از اهداف مهم تشکیل این اتحادیه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرزی بندر آستارا نیز در این آیین ، خون شهدا را باعث تداوم ارزش های اسلامی در کشور خواند و اظهار کرد : امنیت و آسایشی که در کشور حاکم است مرهون جانفشانی های شهداست و شایسته است با تمام توان و با جان و دل از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم.

محمد جعفر هاشمی با بیان اینکه فعالیت در اتحادیه های انجمن های اسلامی فرصتی ارزشمند برای دانش آموزان محسوب می شود ، افزود : دانش آموزان با قدر دانستن از فرصت به دست آمده باید با بصیرت ، ارزش ها و مقدسات نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

وی انعکاس مسائل و مشکلات دانش آموزان توسط اعضای اتحادیه های انجمن های اسلامی در راستای کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی را مهم عنوان کرد.