ندای گیلان:معاون بهداشت و درمان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این معاونت،در یکی از روزهای هفته سلامت،ویزیت رایگان در درمانگاه امام سجاد انجام می دهد،گفت:درمانگاه ستاد سپاه قدس گیلان در طول هفته ی سلامت سنجش BMI، سنجش قندخون و فشارخون را برای کارکنان وظیفه و رسمی ستاد انجام می دهد. سرهنگ مسعود اسلامی با بیان […]

ندای گیلان:معاون بهداشت و درمان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این معاونت،در یکی از روزهای هفته سلامت،ویزیت رایگان در درمانگاه امام سجاد انجام می دهد،گفت:درمانگاه ستاد سپاه قدس گیلان در طول هفته ی سلامت سنجش BMI، سنجش قندخون و فشارخون را برای کارکنان وظیفه و رسمی ستاد انجام می دهد.

سرهنگ مسعود اسلامی با بیان اینکه موضوع اولین روز هفته سلامت، نشاط و سلامتی با ایمنی در محیط کار و کاهش سوانح و حوادث است، اظهار کرد:در این روز، معاونت ایمنی همراه اکیپی از معاونت‌های بهداشت و درمان، بازرسی مهندسی و آماد از اماکن مهم غذایی و تسلیحاتی بازدید کردند و در نواحی مقاومت بسیج، بازدید با مسئولیت معاونت بازرسی انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه در دومین و سومین روز هفته سلامت،به ترتیب همایش همسران کارکنان سپاه قدس گیلان و برنامه پیاده‌روی کارکنان پایور برگزار شد،اعلام کرد:فرماندهان نواحی 18 گانه بسیج طی نامه‌ای از امام جمعه شهرستان خود درخواست کردند تا درباره موضوع چهارمین روز هفته سلامت که ارتقا معنویت،افزایش سلامت و امنیت خانواده با پیشگیری از مصرف مواد مخدر است،در خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی کنند.

معاون بهداشت و درمان سپاه قدس گیلان افزود:در پنجمین روز هفته سلامت، همایش بهداشت، سلامت و امنیت غذایی با سخنرانی رئیس مرکز بهداشت استان گیلان،بعد از صبحگاه در حسینیه حضرت اباالفضل(ع) سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود.

سرهنگ اسلامی از برگزاری همایش بهداشت، سلامت و امنیت غذایی برای کارکنان آشپز سپاه قدس گیلان،خبر داد و گفت:این همایش در محل معاونت بهداشت و درمان برگزار می‌شود و در آن، از همه کارکنان آشپز تقدیر به عمل می‌آید.

وی عیادت فرمانده سپاه قدس گیلان و معاونت بهداشت و درمان،از خانواده یک نفر از شاغلین و بازنشستگان سپاه قدس که بیماری صعب‌العلاج دارند را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت عنوان و خاطرنشان کرد:آگاه‌سازی کارکنان و خانواده‌های آنان، نسبت به اهمیت سلامتی و اطلاع‌رسانی درباره شعار امسال سازمان جهانی بهداشت که "ایمنی غذا از مزرعه تا سفره" است، بوسیله نصب بنر و توزیع پمفلت‌های بهداشتی انجام می‌شود.

معاون بهداشت و درمان سپاه قدس گیلان،با بیان اینکه این معاونت، در یکی از روزهای هفته سلامت،ویزیت رایگان در درمانگاه امام سجاد انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد:درمانگاه ستاد سپاه قدس گیلان در طول هفته‌ی سلامت سنجش BMI، سنجش قندخون و فشارخون را برای کارکنان وظیفه و رسمی ستاد انجام می‌دهد.