مدیر مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان گفت:از شروع طرح سلامت نوروزی اورژانس گیلان موفق به انجام ۸ هزار و ۲۷۳ ماموریت شده است

به گزارش ندای گیلان،پیمان اسدی، مدیر مرکز اورژانس ۱۱۵ استان گیلان گفت: از شروع طرح سلامت نوروزی (۲۵ اسفند لغایت ۱۰ فروردین ماه) اورژانس گیلان موفق به انجام ۸ هزار و ۲۷۳ ماموریت شده است که از این بین تعداد ۱ هزار و ۸۲۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

وی با اشاره به تعداد ۲ هزار و ۸۷۴ مورد ماموریت غیر ترافیکی افزود: بیشترین موارد اعزام در ماموریت‌های غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده است.

مدیر مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان اظهار داشت: همچنین ۸۵۰ مورد نیز ماموریت‌های ترافیکی را شامل می‌شود که از این بین ۴۳۱ ماموریت درون شهری و ۴۰۵ ماموریت جاده‌ای بوده است.

اسدی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۱۶ نفر در این مدت به کمپ‌های سلامت مراجعه کرده و خدمات فوریت‌های پزشکی را دریافت کرده اند، گفت: اورژانس ۱۱۵ گیلان با تشکیل کمیته پایش نوروزی با هدف نظارت دقیق و کیفی بر فرآیند‌های در حال انجام در پایگاه‌های اورژانس و انجام بیش از ۲۰۰ مورد پایش از زمان شروع طرح سلامت نوروزی بر فعالیت‌های فوریت‌های پزشکی نظارت کامل انجام داده است.

وی تصریح کرد: طرح سلامت نوروزی مطابق سنوات قبل از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده است و اورژانس گیلان با راه اندازی ۳۰ ایستگاه سلامت نوروزی و آماده باش ۶۲ پایگاه شهری و جاده‌ای خدمات خود را به مسافران نوروزی این استان ارائه می‌دهد.