آیت‌الله رمضانی گفت: انتظار مردم، ارتقاء استان به جایگاه واقعی و متناسب با شئونات دینی، فرهنگی، علمی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دیار سردار جنگل و شهدای والا مقام گیلان است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،در پی انتصاب دکتر «اسدالله عباسی» به عنوان استاندار جدید گیلان، آیت‌الله رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) پیام تبریکی صادر کردند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر اسدالله عباسی
استاندار محترم گیلان
با سلام وتحیّت

توفیق جدید جنابعالی در خدمت به مردم استان گیلان را در دولت پر تلاش و جهادی آیت الله رئیسی تبریک عرض نموده و از خدای قادر منّان مسئلت می نمایم تا به مدد و اتکال به حضرت حق و توانایی و ذخائر بی بدیل انسانی و مواهب طبیعی استان به موفقیت نائل آیید.

انتظار مردم گیلان از جنابعالی حلّ جهادی مشکلات، ترمیم و اصلاح زیر ساخت های مغفول مانده سخت افزاری و نرم افزاری، استفاده و بکارگیری از نیروهای شاداب، جهادی و انقلابی، حضور در میان مردم بویژه رنج دیدگان از آسیب های اجتماعی، چابک سازی نظام اداری در خدمت و حفظ کرامت مردم ولایتمدار استان، تلاش بی وقفه در کاهش فاصله طبقاتی، مغتنم شمردن فرصت استانداری در جهت ترویج عدالت اجتماعی و رضایتمندی مردم وفادار و همیشه در صحنه استان، و بالاخره ارتقاء استان به جایگاه واقعی و متناسب با شئونات دینی، فرهنگی، علمی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دیار سردار جنگل و شهدای والا مقام گیلان است.

بی شک عزم مردم و مسئولان جهادی استان در یاری جنابعالی جزم بوده و نتایج آن در رصد افکار مطالبه گران استان و رضایتمندی مردم چشم انتظار، قابل رویت واحصاء خواهد بود.

گشایش امور مردم با نگاه رضایت حقتعالی، فرجام ونام نیک را بدنبال خواهد داشت. ان شاءالله.

فرصت را مغتنم شمرده به رسم میهمان نوازی، قدردانی خود را از تلاش، دلسوزی و بذل توجه آقای دکتر ارسلان زارع استاندار مؤدب و ساعی در خدمت به مردم گیلان اعلام و برایشان بهره مندی از توفیقات الهی را مسئلت می نمایم.