انتشار عکس‌های بدحجاب و نیمه‌ لخت زنان و دختران جوان در فضای مجازی نشان می‌دهد که در زمینه ترویج بدحجابی موفق عمل کرده است

به گزارش ندای گیلان،حجت‌الاسلام‌ و المسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا با اشاره به اینکه نماز اول وقت با حضور قلب باعث رشد فضایل معنوی در انسان می‌شود، اظهار کرد: انجام واجبات به‌موقع از نشانه‌های انسان‌های مؤمن و باتقوا است.

وی با بیان اینکه 21 شوال مصادف با فتح اندلس اسپانیا توسط مسلمانان است و مسلمانان در این منطقه از خاک اروپا قریب به 700 تا 800 سال زندگی کردند، تصریح کرد: چون جنگ نظامی با مسلمانان امکان‌پذیر نبود عالمان مسیحی به ترویج فحشا و منکرات در بین خانواده‌ها روی آوردند و مسلمانان را شکست دادند.

امام‌جمعه آستارا با تصریح براینکه دشمن در عصر کنونی جنگ نظامی را به خاطر توان بالای ایران در عرصه‌های نظامی، دفاعی و موشکی کنار گذاشته چون می‌داند قدرت مقابله با ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن امروز به دنبال نفوذ در زمینه‌های مختلف به‌ویژه نفوذ فرهنگی است.

خطیب جمعه آستارا با اذعان براینکه نفوذ فرهنگی از جنگ نظامی خطرناک‌تر بوده و دشمن از طریق ماهواره و فضای مجازی به حریم خانواده‌ها نفوذ کرده است، بیان کرد: دشمن در جنگ فرهنگی تمام تمرکز و توان خود را بر روی بدحجابی معطوف کرده چون می‌داند در سایه بدحجابی حیا، نماز و دیگر معروفات از بین می‌روند.

وی حجاب را نماد دین مبین اسلام دانست و افزود: دشمن در بحث ترویج بدحجابی در جامعه اسلامی ایرانی بیشتر از مسئولان و متولیان امور فرهنگی کار می‌کند و انتشار عکس‌های بدحجاب و نیمه‌لخت زنان و دختران جوان در فضای مجازی نشان می‌دهد که در این زمینه موفق عمل کرده است.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه 26 تیر مصادف با سالروز تأسیس شورای نگهبان  بوده و شورای نگهبان جزء نهادهای قانونی کشور است که از 6 فقیه و 6 حقوق‌دان تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: هر اندازه شورای نگهبان به اوضاع کشور تسلط داشته باشد به همان اندازه می‌تواند به وظایف قانونی خود عمل کند.

امام‌جمعه آستارا نظارت بر احسن اجرای انتخابات، تفسیر قانون اساسی و تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست‌جمهوری را از جمله وظایف شورای نگهبان دانست و تصریح کرد: شورای نگهبان در این مدت به وظایف قانونی و شرعی خود خوب عمل کرده است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه در آستانه تنفیذ حکم و مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب مردم و تشکیل کابینه دولت دوازدهم هستیم، اظهار داشت: عمل کردن به وعده‌های داده شده و توانایی برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی از جمله انتظاراتی هستند که مردم از کابینه دولت دوازدهم دارند.

حافظ‌نیا با تأکید براینکه بسیاری از وزرای دولت یازدهم در 30 ساله دوم خدمت خود هستند و این وزرا چون انگیزه‌ای برای خدمت به مردم ندارند بهتر است در منزل استراحت کنند، اظهار کرد: تندروی، نگاه رادیکالی داشتن و جناحی کردن مشکلات کشور دردی از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم رفع نمی‌کند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه با حضور مردم عراق در کنار ارتش و مرجعیت پایتخت خود خوانده داعش سقوط و طبق اخبار منتشر شده سرکرده آن‌ها در جریان عملیات جبهه مقاومت کشته شده است، تصریح کرد: سردار قاسم سلیمانی با مشاوره‌های خود در آزادسازی موصل دنیا را شگفت‌زده کرد.

 

 

فارس