امام جمعه موقت رشت گفت:مجلس خبرگان با انتخاب امام خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب، دل مردم را شاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد عبدالله زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت، با اشاره به دلبستگی های مردم به حضرت امام خمینی (ره) و ناراحتی وصف ناپذیر امت ایران بعد از رحلت امام افزود: مجلس خبرگان با انتخاب امام خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب، دل مردم را شاد کرد.
وی ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امام راحل به مردم بها می داد و مردم نیز همواره پشتیبان امام (ره) بودند.
خطیب جمعه رشت ادامه داد: امام به مسئولان می گفت که یک تار موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی دهم و این توجه امام به مردم بود که در دل آنها نفوذ کرد.
وی با یادآوری ایام رحلت امام و شرکت میلیون ها نفر در مراسم تشییع پیکر مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان کرد: کدام شخصیت را سراغ دارید که جمعیت زیادی برای استقبالش بروند و در زمان مرگش نیز جمعیت وصف ناپذیری حضور داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله زاده با بیان ماندگاری امام راحل در دل ها تصریح کرد: خورشید عمر امام خمینی (ره) هرگز غروب نمی کند، یاد امام نیز هرگز به فراموشی سپرده نمی شود.
وی با تاکید بر این که همه ما بایستی ادامه دهنده راه امام راحل باشیم، یادآور شد: راه امام استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی، نه شرقی و نه غربی، استکبارستیزی، توجه به قشر مستضعف و تبیین اسلام ناب محمدی است.
امام جمعه موقت رشت تشخیص اسلام آمریکایی از اسلام ناب را هنر امام عنوان و اضافه کرد: امروز ما به عینه می بینیم که افرادی که به اسم اسلام، عده ای بی گناه را به خاک و خون می کشند، پیرو اسلام آمریکایی هستند.
وی در بخش دیگری از خطبه ها ، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: دست اندرکاران و مسئولانی که در راس امور هستند به ویژه در این ماه پر فیض، تکریم ارباب رجوع را به عنوان یکی از دستورات قرآن کریم مورد توجه قرار دهند.
وی تقویت اراده و تصمیم گیری را از فرصت های طلایی ماه مبارک و پرفیض رمضان دانست و خاطرنشان کرد: این ماه بهترین فرصت برای ترک بداخلاقی، ضعف اراده و دیگر خصلت های ناپسند است.
حجت الاسلام عبدالله زاده آشتی با خدا را از دیگر فرصت های طلایی در ماه مبارک و معنوی رمضان نام برد و تصریح کرد: همه ما بایستی از فرصت ماه مبارک و پرفیض رمضان، نهایت بهره را ببریم.
وی با بیان این که سفره ماه مبارک رمضان متفاوت با سفره های دیگر است، اظهار کرد: همه مومنان در سفره ماه رمضان دعوت هستند و انسان در این سفره، احساس راحتی می کند.