نجفی گفت: روند برگزاری انتخابات در گیلان مثبت است و نشان از حضور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد

به گزارش ندای گیلان،محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات دو مجلس در  هفتم اسفند ماه جاری اظهار کرد: برگزاری انتخابات نشانه بلوغ سیاسی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات آینده بیش از دوره‌های گذشته است، تصریح کرد: روند کنونی انتخابات نشان از حضور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم برگزار می‌شود، افزود: روند برگزاری انتخابات در گیلان مثبت است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی از وجود 78 هزار نفر رأی اولی در گیلان خبر داد و یادآور شد: رأی اولی‌ها با عشق و علاقه آماده حضور در انتخابات هستند و با ایجاد انگیزه به عرصه اجتماعی ورود پیدا می‌کنند و خود را در سرنوشت کشورشان سهیم می‌دانند.

نجفی با اشاره به اینکه گیلان آماده برگزاری انتخابات سالم و خوب است، خاطرنشان کرد: همه چیز برای برگزاری انتخابات سالم آماده بوده و مردم در هفتم اسفند افراد کاردان، کارشناس، توانمند، پیگیر و فعال در کمیسیون‌های مختلف مجلس رأی دهند و فرد اصلح را برگزینند.

وی آموزش و پرورش گیلان را جزو برترین‌های استان‌های کشور خواند و گفت: عملکرد آموزش و پرورش گیلان در تشکیل ستاد اسکان مسافران نوروزی قابل قدردانی است.

استاندار گیلان تشکیل جلسه مذکور را نشانه حساسیت بر فعالیت و مسایل آموزش و پرورش دانست و متذکر شد: از توان امکانات بخش‌خصوصی برای سرویس‌دهی بهتر استفاده شود.

مهدی حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش گیلان حضور رأی اولی‌ها در انتخابات را فرصتی مغتنم برای مشارکت آنها در تعیین سرنوشت کشورشان دانست و اظهار کرد: انتخاب فرد اصلح و کاردان در انتخابات امری مهم است./فارس