فرماندار رشت از برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در ۵۹۰ شعبه اخذ رای این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، کیا عاشوری امروز در نشست ستاد انتخابات شهرستان رشت اظهار کرد: هدف از انتخابات اعتلای نظام با تحقق مردم سالاری دینی است لذا آینده کشور را نیز تضمین می‌کند.

وی از برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در ۵۹۰ شعبه اخذ رأی خبر داد و افزود: زیرساخت‌ها شامل شناسایی و افراد متخصص و اهل فن، به کار گیری نرم افزارها و دستگاه‌های لازم باید فراهم شود.

فرماندار رشت با اشاره به تمام الکترونیکی شدن انتخابات در ۵۸ شعبه اخذ رأی شهرستان خمام ادامه داد: تمام تلاش‌ها بر این است تا انتخابات با شکوه و در امنیت کامل برگزار شود.

عاشوری با تاکید بر اینکه در انتخابات پیش رو زیر ساخت و نیروی انسانی بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: ما اگر برای همه موضوعات نظم داشته باشیم قطعاً با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

فرماندار شهرستان رشت برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی را نشانی بارز از مردم سالاری دینی عنوان کرد و افزود: مردم انقلابی شهرستان رشت در همه عرصه‌ها همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

عاشوری با بیان اینکه در روند برگزاری انتخابات امسال بر چهار محور و مؤلفه رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می‌باشد برنامه ریزی های لازم شده است، گفت: همه ما باید تابع قانون و پاسدار رأی مردم باشیم و فضای جامعه را با ایجاد شور و نشاط سیاسی برای افزایش حضور مردم در انتخابات فراهم کنیم.