مدیر عامل و مدیر بخش سلامت پست کشور اتریش در دیدار با اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران با امکانات و ظرفیت های شبکه پستی آشنا شدند.

به گزارش ندای گیلان، عصر دیروز جرج پولزل مدیر عامل پست کشور اتریش به همراه دکتر شیرازی فرد مدیر بخش سلامت این واحد با حضور در ساختمان فناوری ااطلاعات و تجارت الکترونیک در جریان عملکرد سرویس های GNAF ، هوشمند سازی و تجارت الکترونیک قرار گرفتند.

در این جلسه حلال خور و نعمتی اعضای هیئت مدیره، احمدزاده مدیرکل دفتر مدیرعامل، مدیران و معاونین حوزه تجارت الکترونیک و کرمی مدیرکل دفتر بین الملل حضور داشتند.

در این نشست حلال خور با تشریح روند ملی شدن شرکت پست گفت: طی سالهای گذشته پست ایران شاهد تغییرات زیادی بود و با تصمیم مدیران وقت باید به بخش خصوصی واگذار می شد.

وی ادامه داد: در دولت یازدهم با بررسی های انجام شده، نفع مردم در دولتی ماندن پست بود که با تلاش وزیر ارتباطات و ارایه دلایل متقن ،این امر محقق شد.

عضو هیئت مدیره سپس اظهار امیدواری نمود تا با تقویت همکاری ها و همفکری مسئولان دو کشور، راههای تبادل تجربیات هموار شود.

پس از آن جورج پولزل مدیرعامل پست اتریش با اشاره به دولتی بودن بخش عمده سهام این اداره تصریح کرد: پست اتریش نیز همانند ایران دولتی است و فقط بخش کوچکی از سهام آن واگذار شده است.

وی ادامه داد: در سفر قبلی خود در جریان چند سرویس مهم پست ایران قرار گرفتم و درصدد دریافت اطلاعاتی در این خصوص بودم که خوشبختانه در سفر اخیر فراهم شد.

در ادامه جلسه جوادی معاون اداره کل کدگذاری در خصوص پروژه جی نف و سرویس های ایجاد شده بر پایه آن به ارایه گزارش پرداخت.

پس از آن افتخاری معاون مرکز فناوری اطلاعات در خصوص هوشمندسازی خدمات و وسایل نامه رسانان گزارش کوتاهی ارایه داد.

این جلسه با گزارش معاون تجارت الکترونیک ادامه یافت.

خانم کاظمی مطلق در خصوص پروژه های در دست اقدام و سرویس های اجرایی توصیحاتی برای مدیرعامل پست اتریش ارائه داد.