​نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران اهل سنت مسجد محمدیه تالش گفت: اعتراضات بحق را نادیده نمیگیریم ولی امنیت مطمنا به راحتی بدست نیامده که بخواهیم به راحتی از دست بدهیم

به گزارش  ندای گیلان از تالش، حسن محمد یاری در جمع مردم و نماز گزاران اهل سنت مسجد محمدیه شهرستان تالش بیان داشت:  ما در جامعه ای زندگی میکنیم ، که متاسفانه گاهاَ به جهت برخی سهل انگاری ها از مسئولین ، شاهد برخی چالش ها و اعتراضات هستیم که سواستفاده گران از این فضا  برای تخریب و اغتشاش استفاده و برای نظام و مردم هزینه ایجاد میکنند .

نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در ادامه به اقتدار نظام اسلامی در مقابل هجمه های دشمن در طول این 40 سال اشاره و بیان داشت :  این نظام و این انقلاب از روز اول تا به امروز شاهد هجمه های مختلفی بوده . اما آنچه توانسه است این نظام را مقدر نگه دارد حضور و وحدت  مردم و اقوام مختلف است .

عضو کمیسیون تلفیق در ادامه افزود: ما در منطقه ای زندگی میکنیم که اقوام مختلف و سلایق مختلف هرگز شاهد تنش نبوده و علت این تفاهم و دوستی، وجود چهره هایی بوده که توانسته اند این تفاهم را در تمام حوزه ها نگه دارند.

محمد یاری در ادامه به مقوله امنیت اشاره کرد و بیان داشت:  امنیت مقوله ایست که هیچ کس نمیتواند از کنارش بگذرد و این امنیت به راحتی به دست نیامده که بخواهیم به راحتی از دست بدهیم  و می بایست قدرشناس امنیتی باشیم که به واسطه عزیزان ما در حوزه های انتظامی و نظامی، امنیتی و تمامی متولیان این موضوع فدا کاری میکنند تا این ارمغان ارزشمند را به ما هدیه کرده اند .

این مسئول همچین به توجه مسئولین در مقابل اتفاقات اخیر توصیه کرد و گفت: می بایست افرادی که مسئولیتی را برای خدمت به مردم پذیرفتند می بایست حضور خود را در جامعه دوچندان کنند تا رضایتمندی مردم را داشته باشند و با نگاه متعادل شرایط جامعه را به سمت هدف های بزرگ برای انقلاب سوق دهند .