عصر امروز مراسم امضای تفاهمنامه بین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و واحدهای اجرایی این دانشگاه برگزار شد

به گزارش ندای گیلان از رشت،شاهرخ یوسف زاده چابک عصر امروز در مراسم امضای تفاهمنامه بین دانشگاه علوم پزشکی  گیلان و واحدهای اجرایی این دانشگاه اظهار کرد:تمامی واحد ها با مسائل بودجه ،درآمد و  هزینه سروکار دارند اما دامنه فعالیهای اینها به گونه ای محدود شده که معمولا در یک سیستم دولتی  از طریق ستاد مرکزی مورد هدایت و حمایت قرار میگیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان طرح تحول سلامت از افتخارات نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود:این طرح برکات ارزشمندی برای مردم و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارد.

وی با بیان اینکه در هیچ شرایطی از خدمات رسانی به مردم کوتاهی نکرده ایم گفت:مشکلات مالی از ابتدای سال جاری بزرگترین چالش دانشگاه علوم پزشکی گیلان بود.

یوسف زاده بابیان اینکه در راستای برنامه راهبردی دانشگاه بر اساس خلاقیت و نوع آوری توسط هر مدیری باید به عرصه ظهور برسد افزود:در واقع مدیریت فرصتی است که هرکسی بتواند هنر و توان خودش را در دوران مسئولیتش نشان دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان  با بیان اینکه به همین دلیل دانشگاه علوم پزشکی تصمیم گرفت باهمه واحد های زیر مجموعه خودش که در حوزه تولید درآمد در حال فعالیت هستند موافقت نامه ای به امضا برساند گفت: بر اساس این موفقیت نامه مسئولیت مالی هر حوزه به همان مجموعه واگذار میشود و طبیعی است که در آمد ها هم به خود انها باز خواهد گشت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ماه جاری توانستیم جایزه ملی مدیریت مالی ایران را به دست آوریم گفت: کسب این جایزه و سایر تغییرات در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصادفی نیست، بلکه نتیجه برنامه ریزی و اقدامات انجام شده با همکاری دست اندرکاران و هیات رئیسه این دانشگاه است.