اورژانس ۱۱۵گیلان در سه روز آخر هفته به 500 نفر، در کل استان امداد رسانی کردکه در نتیجه 70 تن در بیمارستان های استان بستری شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان در گفتگو با ندای گیلان بیان داشت: از ۸صبح روز چهارشنبه تا صبح شنبه 500 بیمار مورد امداد رسانی توسط اورژانس گیلان قرار گرفتند.

دکتر حمید محمدی بیان داشت:۵۸پایگاه شهری و جاده ای در استان گیلان به همراه ۴۰۰ پرسنل فوریتهای پزشکی، مجهز به ۱۰۰دستگاه آمبولانس در 24 ساعت آماده امدادرسانی به هموطنانمان هستند.
مدیر اورژانس گیلان در ارتباط با ماموریتهای مربوط به برف و یخبندان گفت:20مورد از ماموریتهای اورژانس گیلان، در این مدت منحصرا، مربوط به سقوط از ارتفاع هنگام برف روبی، لیزخوردگی در اثر برف و یخبندان و نیز انتقال مادران باردار بوده است.
وی افزود:مصدومین پس از انجام مراقبت های لازم توسط تیم های فوریتهای پزشکی به مراکز بهداشتی درمانی انتقال یافتند.
محمدی گفت: خوشبختانه دو ماموریت از فوریتهای پزشکی در یک روز در ارتباط با انتقال دو مادر باردار بود که با لطفا پروردگار موفق به انجام موفقیت آمیز آن شدیم.
مدیر اورژانس گیلان افزود:این دو اتفاق در دو روستا از توابع فومن و رودسر روی داد، که دو مادر باردار به علت برف و یخبندان قادر به انتقال به بیمارستان نبودند که هر دو با موفقیت توسط تیم های فوریهای پزشکی به بیمارستان های امام حسن مجتبی فومن و شهید انصاری رودسر انتقال داده شدند.