نماینده آستارا گفت: موضوعات مورد نظر در پرونده تخلفات سفارتخانه‌ها به نظر می‌رسد، در برخی موارد فساد مالی و در موارد دیگر جابه‌جای ردیف مخارج بودجه‌ها بوده است

به گزارش ندای گیلان،ولی داداشی در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت بررسی پرونده فساد در برخی از سفارتخانه‌ها، گفت: پرونده بررسی فساد برخی سفارتخانه‌ها در کمیسیون اصل نود مجلس نهم بررسی و هم‌اکنون در کمیته سیاسی کمیسیون اصل نود مجددا مطرح شده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پرونده مذکور به کارشناسان مربوطه ارجاع شده تا وضعیت فسادها و تخلفات مشخص شود.

وی افزود: سفارتخانه ایران در برزیل یکی از سفارتخانه‌های مطرح در این پرونده است، البته این مشکلات مربوط به دولت قبل (نهم و دهم) و پیش‌تر از آن است که در حال حاضر تغییراتی در آن‌ها ایجاد شده است.

داداشی یادآور شد: موضوعات مورد نظر در پرونده تخلفات سفارتخانه‌ها به نظر می‌رسد، در برخی موارد فساد مالی و در موارد دیگر جابه‌جای ردیف مخارج بودجه‌ها بوده است اما میزان آنها هنوز در حال بررسی است.

رئیس کمیته سیاسی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تخلفات سفارتخانه‌ها هنوز مشخص نشده و موارد و موضوعات دقیق را بعد از بررسی کارشناسی مطرح خواهیم کرد.