احمدی گفت:میزان پروژه ها 80 درصد،اعتبارات 34 درصد و فرصت شغلی ایجاد شده در دولت تدبیر و امید بیش از 3 برابر مدت زمان مشابه در دولت دهم است.

به گزارش ندای گیلان سید محمد احمدی در حاشیه مراسم افتتاح طرح های مدیریت شهری و مجتمع فرهنگی گردشگری لاهیجان که با حضور استاندار گیلان و همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار شد،اظهار کرد:خداوند را شاکریم که این توفیق را به دست آورده ایم تا سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی داریم.

فرماندار لاهیجان با اشاره به اظهارات اخیر استاندار گیلان پیرامون چند برابر بودن میزان ارزش پروژه ها نسبت به اعتبارات عمرانی،تصریح کرد:در دهه فجر امسال در لاهیجان نیز پروژه هایی که افتتاح می شود که با فرمایشات استاندار گیلان مطابقت دارد،یعنی میزان ارزش پروژه های افتتاح شده چند برابر اعتبارات است که این نشان دهنده کارآمدی و مدیریت جهادی دولت تدبیر و امید می باشد.

وی افزود:اجرای طرح ها و پروژه ها با تلاش همه ارکان نظام انجام می شود که اگر حجم و ارزش این طرح ها را مقایسه کنیم، از نظر اعتباری بیش از 5 برابر اعتبارات عمرانی است.

احمدی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مدیریت جهادی را به منصه ظهور رسانده است،خاطرنشان کرد: 11 پروژه عمرانی و یک واحد آموزشی با هزینه 10 میلیارد تومان در نخستین روز از ایام الله دهه فجر امسال در لاهیجان افتتاح شد.

این مقام مسئول اجرای 201 پروژه شهرستان لاهیجان در دهه فجر امسال را شامل طرح های مدیریت شهری،راه روستایی، آسفالت شهری،افتتاح دو مدرسه، برق و تجارت و برنامه های فرهنگی ذکر کرد و گفت:این طرح های عمرانی در شهرستان لاهیجان با اعتبار 49 میلیارد و 65 میلیون تومان افتتاح می شود که از نظر تعداد،24 درصد و از نظر ارزش اقتصادی 73درصد نسبت به طرح های دهه فجر سال گذشته افزایش دارد.

فرماندار لاهیجان اضافه کرد:میزان پروژه ها 80 درصد،اعتبارات 34 درصد و فرصت شغلی ایجاد شده در دولت تدبیر و امید بیش از 3 برابر مدت زمان مشابه در دولت دهم است.

وی با بیان اینکه در شهرستان لاهیجان به بودجه دولتی اتکا نکرده ایم،یادآور شد:برای رسیدن به این آمار و عملکردها،تمام تلاشمان را با همکاری ارکان مختلف شهرستان به کار گرفته ایم.