رئيس مركز اطلاع رساني، روابط عمومي و امور بين الملل سازمان برنامه و بودجه كشور تصريح كرد: باتوجه به موارد اشاره شده، ادعاي افزايش قيمت گازوئيل در بودجه سال ۱۳۹۹ هيچ‌گونه سنديت و مبناي كارشناسي ندارد.

به گزارش ندای گیلان،سخنگوي سازمان برنامه و بودجه كشور با اشاره به رقم ۴۵۵۹۴۹ ميليارد ريالي منابع حاصل از فروش داخلي فرآورده‌هاي نفتي در سال ۱۳۹۸ كه در جدول تبصره (۱۴) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ كل كشور درج شده است تاكيد كرد: در لايحه بودجه ۱۳۹۹، مبلغ مذكور در بند‌ (۱) با توجه به رشد مصرف حداقلي فرآورده‌ها و با لحاظ عدم افزايش نرخ اين فرآورده‌ها به ۴۶۰۷۳۷ ميليارد ريال مي‌رسد.
مهدي قمصريان افزود: همچنين با توجه به افزايش نرخ بنزين و اجراي طرح سهميه‌بندي در سال ۱۳۹۸، درآمد حاصل از اين افزايش در سال ۱۳۹۹ معادل ۳۱۰,۰۰۰ ميليارد ريال مي‌شود كه در مجموع، كل درآمد حاصل از فروش فرآورده‌هاي نفتي بالغ بر ۷۷۰۷۳۷ ميليارد ريال خواهد بودكه در تبصره (۱۴)‌ لايحه بودجه سال ۱۳۹۹ كل كشور درج شده است.
رئيس مركز اطلاع رساني، روابط عمومي و امور بين الملل سازمان برنامه و بودجه كشور تصريح كرد: باتوجه به موارد اشاره شده، ادعاي افزايش قيمت گازوئيل در بودجه سال ۱۳۹۹ هيچ‌گونه سنديت و مبناي كارشناسي نداشته و در لايحه بودجه سال ۱۳۹۹كل كشور هيچ افزايشي براي گازوئيل منظور نشده است.