فرماندار رودباردرنشست بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان: پروژه های معوق مجتمع فرهنگی شهرک ایثارگران منجیل، استخر بانوان رودبار و ورزشگاه رستم آباد در مسیر ساخت و تکمیل قرار گرفته اند.

به گزارش ندای گیلان،اسماعیل میرغضنفری درنشست بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان که در سالن اجتماعات شهید سید یونس حسینی رودباری فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری تا کنون از 4 منبع اعتباری، 275 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار برای 307 پروژه عمرانی اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه این اعتبارات، هفده ممیز بیست و هفت صدم درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، افزود: رویکرد شهرستان نسبت به روستاها، جوانان، فرهنگ و ورزش در افزایش صدو چهل و یک درصدی اعتبارات عمرانی ورزشی و صد در صدی اعتبارات فرهنگی و سی و یک درصدی اعتبارات عمران روستایی نمایان شده است.
وی با اشاره به پروژه های معوق شهرستان و مطالبات مردم در این زمینه گفت: با پیگیریهای انجام شده و اهتمام نماینده و نگاه مثبت مبادی استانی پروژه های شاخص معوق رودباراز جمله مجتمع فرهنگی شهرک ایثارگران منجیل، استخر بانوان رودبار و ورزشگاه رستم آباد در مسیر ساخت و تکمیل قرار گرفته اند که امیدواریم در آینده ای نزدیک بعنوان هدیه دولت تدبیر و امید بهره برداری آن را شاهد باشیم.
فرماندار با اشاره به پیگیریهای مستمر و نظارت متوالی بر روند اجرای پروژه های عمرانی و عام المنفعه شهرستان، از ادارات و نهادها خواست گزارش پیشرفت فیزیکی و موانع احتمالی موجود را بصورت ماهیانه به فرمانداری اعلام نمایند.
میرغضنفری همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء انقلاب اسلامی و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: مأوا و خاستگاه پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از حرکتهای خودجوش در ماه محرم بود.