عضو ارشد حزب اعتدال گفت: افراط گرایی جریانی است که در مقابل دولت تمام قد ایستاده است.

به گزارش ندای گیلان،ایلنا گیلان در گزارشی نوشت:

لوگوبه گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، مرتضی بانک امروز در همایش حزب اعتدال و توسعه گیلان که در سالن نظام مهندسی این شهر برگزاری، افزود: در دولتهای نهم و دهم اجرای امور و کار‌ها بر اساس تفکر و تدبیر و از روی کار کار‌شناسی انجام نمی‌شد و تصمیم گیری‌ها آنی، ‌ لحظه‌ای و فوری بود.

وی با بیان اینکه متاسفانه هشت سال کشور با این گونه سیاست‌های غیر کار‌شناسانه اداره می‌شد، اظهار کرد: در این شرایط سیاست‌های فضای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در پوشش فضای امنیتی دیده می‌شد.

عضو ارشد حزب اعتدال افزود: دولتهای نهم و دهم ‌با سیاست‌های ناموزون در حوزه سیاست خارجی نشان داد که فضا را نتوانست به نحو شایسته آماده کند.

وی تصریح کرد: در دولتهای نهم و دهم این گونه استنباط می‌شد که تمام قطعنامه‌هایی که شورای امنیت صادر می‌کند، کاغذ پاره بوده و ما بی‌نیاز از رابطه سیاسی با خارج از کشور هستیم اما از دیگر سوی خواستار مدیریت جهانی بودند.

بانک،با بیان اینکه افراط گرایی جریانی است که در مقابل دولت تمام قد ایستاده است. گفت: دولت به دنبال شکست افراط گرایان است.

بانک با بیان اینکه جریان اعتدال هیچ وقت اجازه نخواهد داد که افراط گرایان در این دولت نقش آفرینی کنند، یادآور شد: افراط گرایان، خود را صاحب این جریان می‌دانند و برای آن‌ها مهم نیست که مردم چه گفته یا می‌خواهند.

عضو ارشد حزب اعتدال ادامه داد: خیلی از افراد گمان می‌کنند که بعد از پیروزی انتخابات دیگر نباید کار سیاسی کرد، در صورتی که باید کار سیاسی هدفمند در قالب تشکیلات صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: مردم مطالباتی دارند و باید مطالباتشان از طریق همین احزاب به گوش دولت مردان برسد