علی فتح اللهی افتتاح بالغ بر 37 میلیارد تومان طرح‌های عمرانی و خدماتی را از برنامه‌های این شهرستان در دهه فجر عنوان کرد

ندای گیلان:علی فتح‌اللهی در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر طرح‌های عمرانی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: امروز در بخش‌ مرکزی تالش طرح‌های برق‌رسانی، پل، مسکن مددجویان کمیته امداد و… افتتاح می‌شود.

وی درباره اجرای برنامه‌های فرهنگی تالش تصریح کرد: با توجه به هویت و قومیت منطقه که نمود بارز وحدت است، برنامه‌های فرهنگی در کنار فعالیت‌های عمرانی برگزار می‌شود.

فرماندار تالش از اجرای 440 برنامه فرهنگی این شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل برپایی محافل انس با قرآن، برگزاری یادواره‌های شهدا، واژه‌های بومی و نمایشگاه‌ها است.

وی اجرای جنگ شادی، سرود، بخش کودکان و نوجوانان، اداره ارشاد و… را از دیگر برنامه‌های فرهنگی در نقاط مختلف تالش عنوان کرد.

فتح‌اللهی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مذکور در مقابل عظمت مردم تالش ناچیز است، تصریح کرد: ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم جزو وظایف مسئولان است.

وی انقلاب اسلامی را دارای برکات زیادی دانست و یادآور شد: دهه فجر فرصتی برای بیان خدمات انجام شده توسط مسئولان به مردم است.

فرماندار تالش افتتاح بالغ بر 37 میلیارد تومان طرح‌های عمرانی و خدماتی را از برنامه‌های این شهرستان در دهه فجر عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم سود این خدمات موجب رضایت‌مندی مردم شهرستان شود./فارس