سرپرست فرمانداری رودسر، از افتتاح 202 پروژه عام‌المنفعه به مناسبت دهه فجر با اعتباری حدود 635 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان، علی وارسته بهدانی گفت: مردم با وحدت و استقامت با پیروی از مقام معظم رهبری پشت نظام و انقلاب ایستاده‌اند و حمایت می‌کنند.

وی از افتتاح 202 پروژه عام‌المنفعه با اعتباری حدود 635 میلیارد ریال در ایام دهه فجر انقلاب خبر داد و افزود: با اجرای این طرح‌ها برای یک هزار و 99 نفر اشتغال فراهم‌ شده است.

وارسته، طرح پرورش ماهی در قفس‌های دریایی، سایت آب‌رسانی ترشایه بخش مرکزی، مدرسه شش کلاسه علامه دهخدا رودسر و پروژه‌های شهرداری را از مهم‌ترین برنامه‌های افتتاحی رودسر اعلام کرد و گفت: پروژه‌های افتتاحی شهرستان رودسر دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته بیش از 82 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به جانمایی طرح زمین ورزشی یک هزار روستا در رشته‌های فوتبال و والیبال تصریح کرد: اجرای این طرح فرصت مناسبی برای استعدادیابی جوانان در امر ورزش فراهم می‌کند و انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی در این بخش همکاری بیشتری داشته باشند.

وارسته، با اشاره به احداث گیل پارک‌ها و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی افزود: از رسانه‌ها انتظار داریم که برای اطلاع‌رسانی در این حوزه جهت جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری به‌عنوان یک نیاز برای توسعه و پیشرفت منطقه همکاری بیشتری داشته باشند.

سرپرست فرمانداری رودسر به سواحل بکر و زیبای این شهرستان برای سرمایه‌گذاری و جذب گردشگر در همه فصول سال اشاره کرد و گفت: رودخانه‌هایی مانند گزافرود، آچی رود و پلرود که محل تلاقی با دریاست می‌تواند فرصت ارزشمندی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این شهرستان باشد.

وی استفاده از سمن‌ها و نهادهای مردمی در راستای همکاری و کمک به دستگاه‌ها را مهم خواند و بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم یکی از مسائلی که باید به‌طور ویژه پیگیری شود ستاد تنظیم بازار است.

وارسته با تأکید به کشاورزان در خصوص انجام عملیات شخم زمستانه تصریح کرد: کشاورزان ما سعی کنند تا در زمستان کار شخم زمین‌های زراعی خود را انجام دهند تا در ماه‌های گرم سال با مشکل کمبود آب مواجه نشوند و ما هم امیدواریم تا کشاورزان ما فصل زراعی خوبی را پشت سر بگذارند.

وی بر لزوم جدی گرفتن ملاقات‌های عمومی مردمی روزهای سه‌شنبه توسط مدیران دستگاه‌ها و نهادها تأکید کرد و گفت: برای رعایت حقوق شهروندی و احترام به ارباب‌رجوع و رضایت‌مندی آن‌ها مدیران دستگاه‌ها و نهادها موظفند روزهای سه‌شنبه در ادارات حضورداشته و به مطالبات مردمی در حد توان پاسخگو باشند.