بخشدار اسالم از افتتاح ۲۲ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این بخش خبر داد.

ندای گیلان: علی درمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: همزمان با هفته دولت بیش از ۲۲پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در بخش اسالم از توابع شهرستان تالش به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی پروژه‌های قابل افتتاح را در زمینه گازرسانی، برق، آب، مخابرات، مسکن کمیته امداد و بهزیستی، کشاورزی و… اعلام کرد و گفت: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات دولت، دور‌ترین نقاط کشور از امکانات لازم از جمله آب آشامیدنی، گاز و تلفن و راه ارتباطی مناسب بهره‌مند شده‌اند.
بخشدار اسالم با اشاره به دستاورد‌ها و توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی همچون نگینی درخشان بر تارک دنیا می‌درخشد و الگو بخش ملت‌های دنیا شده است.
درمانی، خدمات صادقانه و خالصانه شهیدان رجایی و باهنر را اسوه و الگویی کامل برای همه مدیران و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشت و افزود: ولایتمداری، تعهد، ساده زیستی، اخلاق اسلامی و مدیریت مبتنی بر تقوا و مردمی بودن از ویژگی‌های بارز و مثال زدنی این دو شهید بزرگوار است.
بخشدار اسالم گفت: شهیدان رجایی و باهنر برخاسته از بطن جامعه رنج کشیده و آشنا با مشکلات مردم بودند و همراه با کابینه‌ای دلسوز و همدل با تلاش صادقانه، خدمتی بی‌منت را برای مردم آغاز کردند.