رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس در رشت خبر داد و گفت: شهروندان رشتی برای برپایی باشکوه راهپیمایی مشارکت کنند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سرهنگ امیر طالبی در گفتگو با خبرنگاران به قرارگیری در آستانه روز قدس و راهپیمایی این روز بزرگ اشاره و اظهار کرد: ساماندهی و ایمن بخشی مسیرهای راهپیمایی روز قدس پیش بینی شده است.

وی از اعمال محدودیت‌های توقف، تردد و نیز روان سازی ترافیکی در اطراف محل برگزاری و مسیرهای راهپیمایی قدس در رشت خبر داد و افزود: طبق برنامه محدودیت ترافیکی از ساعت ۶ صبح در مسیرهای سه گانه راهپیمایی روز قدس رشت اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به جزئیات مسیرهای سه گانه راهپیمایی روز قدس در رشت، بیان کرد: مسیرهای سه گانه راهپیمایی روز قدس شامل مسیر نخست؛ میدان شهدای ذهاب (شهرداری) – خیابان امام خمینی (ره) – میدان فرهنگ – میدان مصلی، مسیر دوم؛ سپاه پاسداران – میدان پاسداران – خیابان آزادگان – میدان فرهنگ – میدان مصلی و مسیر سوم؛ ورزشگاه شهید عضدی – خیابان نامجو – خیابان پرستار – میدان فرهنگ – میدان مصلی است.

طالبی با بیان اینکه محدودیت‌ها تا پایان نماز جمعه و خروج کامل نمازگزاران و راهپیمایان از معابر ادامه خواهد داشت، گفت: در صورت توقف و پارک هرگونه وسیله نقلیه در مسیرهای راهپیمایی، پلیس با استفاده از جرثقیل آنها را جا به جا می‌کند.

وی به نقش مشارکتی شهروندان در برپایی راهپیمایی باشکوه و منسجم اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه‌ای که معمولاً در این مسیرها پارک می‌کنند از محل دیگری برای توقف استفاده کنند.