جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی 13آبان در شهرستان تالش به ریاست سید جلال سید محمدی معاون سیاسی فرمانداری و اعضای ستاد در محل فرمانداری تالش برگزار شد .

به گزارش ندای گیلان از تالش،جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی 13آبان  در شهرستان تالش به ریاست سید جلال سید محمدی معاون سیاسی فرمانداری و اعضای ستاد در محل فرمانداری تالش برگزار شد .

معاون سیاسی فرمانداری تالش 13 آبان را مظهر استکبار ستیزی و بیزاری ملت ایران از استکبار و یاد آور حوادث مهم تاریخی در شکل گیری انقلاب دانست .

سید جلال سید محمدی معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری تالش با گرامیداشت روز دانش آموز گفت : 13 آبان یکی از به یادماندنی ترین روزهای تاریخی انقلاب و نقطه عطفی در تاریخ مبارزات و مجاهدات مردم ایران به شمار می رود .

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی از ویژگی های ملت ایران است گفت : روز سیزده آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظاهر ظلم یعنی امریکا از ایران نقش مهم و اساسی داشتند .

معاون سیاسی افزود : وقایع مهمی که در این روز اتفاق افتاد نقطه مشترکشان نه بزرگ به استکبار و ظالمان ستمگر است که بر گرفته از روح بلند آزاد منشی مردم ایران و آموزه های دینی و انقلابی بود .

سید محمدی  اظهار داشت :  13 آبان از جمله روزهای پر فروغی است که در تاریخ ایران همواره بر جسته وسربلند است ویاد آور چند  رویداد مهم واساسی از جمله  تبعید حضرت امام خمینی (ره)از ایران به ترکیه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز  که ایثارگری و فداکاری دانش آموزان ودانشجویان این مرز وبوم به جهانیان فهماندند که با توکل به خداوند می توان بر دشمنان استکبار فائق شد .

معاون سیاسی فرمانداری تالش عنوان کرد : 13 آبان متعلق به قشر خاصی نیست متعلق به همه آحاد مردم است بویژه ،دانشجویان و دانش آموزان و مسئولین شهرستان باید در راهپیمایی این ایام مبارک که در هفت نقطه شهرستان برگزار می شود حضور فعال وگسترده داشته باشند.

وی گفت : حفظ روحیه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی مردم ، انقلاب اسلامی و کشور را بیمه کرده است و مردم با پیروی از فرمایشات بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری در مسیر ظلم ستیزی و استکبار ستیزی حرکت می کنند و این یکی از ویژگی های روشن ملت ایران در جهان است .

در پایان جلسه هریک از اعضا به نقطه نظراتی پرداختند و مصوباتی در جهت هر چه با شکوه برگزار کردن راهپیمایی 13 آبان مصوب شد .